مهارت‌های ارتباطی باید در بین خانواده‌ها و زوج‌ها نهادینه شود
کد خبر: 4143487
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۸

مهارت‌های ارتباطی باید در بین خانواده‌ها و زوج‌ها نهادینه شود

استاندار خراسان رضوی گفت: مهارت‌های ارتباطی باید در بین همه افراد و خانواده‌ها و زوج‌ها نهادینه شود.

مهارت‌های ارتباطی باید در بین خانواده‌ها و زوج‌ها نهادینه شودبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی، امروز چهارم خرداد، در آیین افتتاح شهر دخت گناباد گسترش مهارت‌های ارتباطی در بخش‌های مختلف جامعه را یک ضرورت مهم دانست.

وی تاکید کرد: مهارت‌های ارتباطی باید در بین همه افراد و خانواده‌ها و زوج‌ها نهادینه شود.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به اینکه مهارت ارتباط‌دهی بسیار مهم است، اظهار کرد: اگر ندانیم چگونه با هم زندگی دوستانه، زناشویی، کاری، اداری و... داشته باشیم، اختلاف بروز می‌کند.

وی بیان کرد: اگر اقدامی را بر مبنای ارزش‌ها تنظیم و پایه‌گذاری کنیم، ارزش‌های اسلامی آن اتفاق و محصول پایدار خواهد بود.

نظری افزود: توسعه مهارت‌های ارتباطی در زندگی خانوادگی و زوج‌ها باید به عنوان یک اصل مهم تلقی شود، این موضوع در استحکام روابط دوستانه، خانوادگی و کاری نقش به‌سزایی دارد.

استاندار خراسان رضوی گفت: زندگی و روابط بین افراد اعم از دوستان و زوج‌ها باید بر مبنای ارزش‌های دینی تبیین شود و توجه به اعتقادات ارزشی و دینی موجب استحکام خانواده‌ها و مصون‌سازی آن‌ها در برابر مسائل ضدارزشی می‌شود.

مجتمع فرهنگی و هنری دختران گناباد تحت عنوان شهردخت مکانی برای برگزاری برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی و هنری و اجتماعی ویژه بانوان است.

کانون قرآن و عترت، حسینیه هنر دختران، کافه کتاب و گفت‌وگو، کافی‌شاپ، نمایشگاه محصولات حجاب، آتلیه عکاسی بانوان، باشگاه ورزشی، آمفی‌تئاتر، کارگاه‌ها و میز مشاوره و کانون‌های فرهنگی و هنری از جمله برنامه‌ها و فعالیت‌های ثابت مجتمع فرهنگی هنری شهردخت گناباد است.

انتهای پیام
captcha