جشنواره برترین ایده‌های اوقات فراغت برگزار می‌شود
کد خبر: 4144052
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۶

جشنواره برترین ایده‌های اوقات فراغت برگزار می‌شود

سرپرست دفتر طرح‌های ملی و فراگیر جوانان با اعلام خبر برگزاری جشنواره برترین ایده‌های اوقات فراغت، گفت: این جشنواره با هدف شناخت برترین ایده‌های اوقات فراغت توسط اداره کل طرح‌های ملی و فراگیر جوانان وزارت ورزش و جوانان برگزار می‌‌شود.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان، مجتبی تاجیک، سرپرست دفتر طرح‌های ملی و فراگیر جوانان در خصوص برگزاری جشنواره برترین ایده‌های اوقات فراغت  از سوی اداره کل طرح‌های ملی و فراگیر جوانان بیان کرد: ویژگی این جشنواره این است که همه اشخاص حقیقی و حقوقی از طریق ایده‌پردازی امکان مشارکت در آن را دارند و تلاش برای دستیابی به ایده‌های گذران اوقات فراغت جوانان و نوجوانان بر مبنای بوم هر استان است.

تاجیک با بیان اینکه توجه به ویژگی‌های بومی و منطقه‌‌ای در طراحی هر برنامه فرهنگی باید مورد توجه قرار بگیرد گفت: امیدواریم با برگزاری این جشنواره ایده‌های ناب و جذابی پیش روی سازمان‌های مردمی و دولتی مجری برنامه‌‌های اوقات فراغت قرار گیرد.

وی همچنین در ضرورت توجه به گذران اوقات فراغت در تابستان پیشرو گفت: دوران کرونا در سال‌های گذشته فرصت پرداخت به این موضوع مهم را با محدودیت مواجه کرده بود. اکنون فرصتی است که با تلاش جدی سازمان‌‌های مردم نهاد و دستگاه‌های متولی این ظرفیت به نحو احسن مورد استفاده قرار گیرد.

سرپرست اداره کل طرح‌های ملی و فراگیر جوانان با بیان اینکه فراخوان جشنواره تا دهم خرداد منتشر می‌شود، گفت: پس از فراخوان، علاقه‌مندان به مدت ۱۰ روز فرصت دارند تا ایده‌های خود را بارگذاری کنند.

تاجیک در پایان گفت: توجه به برنامه‌‌های گروهی و خلق بازی‌های محلی نوین و تناسب ایده برای هر دو گروه دختر و پسر، از شاخص‌هایی است که در هیئت داوران این جشنواره مورد توجه ویژه قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام
captcha