مجهزشدن اصحاب رسانه به سلاح کار خبری حرفه‌ای به نفع انقلاب است
کد خبر: 4146529
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۲

مجهزشدن اصحاب رسانه به سلاح کار خبری حرفه‌ای به نفع انقلاب است

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: خبرگزاری‌ها باید با قدرت و صلابت با تجهیز به سلاح فکر و اندیشه و تولید محتوا برای مقابله با جنگ نرم دشمن نقش‌آفرینی کنند، لذا مجهز شدن اصحاب رسانه به سلاح کار خبری حرفه‌ای به نفع انقلاب و مردم خواهد بود.

حجت الاسلام گرزین مدیر کل تبلیغات گلستان

به گزارش ایکنا از گلستان، حجت‌الاسلام عباسعلی گرزین، مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان در مراسم معارفه مدیر عامل جدید خبرگزاری مهر گلستان گفت:یکی از مهم‌ترین اتفاقاتی که باعث شد در سال گذشته دشمنان در مباحث فرهنگی رخنه کرده کرده و کشور را به آشوب بکشاند بحث فضای مجازی و رسانه بود.

مدیر کل تبلیغات گلستان با بیان‌اینکه دشمنان در زمینه انتشار اخبار شبه انگیز برنامه سنگینی کرده است، گفت: وظیفه ما این است که تا با برنامه ریزی دقیق و حساب شده اقدامات فعالانه ای در حوزه نرم‌افزاری و انتشار خبر داشته باشیم.

وی با بیان اینکه امروزه اصحاب رسانه و خبرنگاران نقش مهمی در تبیین و دستاوردهای انقلاب دارند، گفت: یکی از رسالت‌های سازمان تبلیغات اسلامی به همراه خبرگزاری مهر این است که در عرصه تولید محتوا و فضای مجازی و خبر بیشتر کوشا بوده و عرصه را برای اهداف شوم دشمنان تنگ کرده و امیدآفرینی را در جامعه رواج دهند.

حجت‌الاسلام گرزین گفت: خبرگزاری ها باید با قدرت و صلابت با تجهیز به سلاح فکرو اندیشه و تولید محتوا برای مقابله با جنگ نرم دشمن نقش‌آفرینی کنند، لذا مجهز شدن اصحاب رسانه به سلاح کار خبری حرفه‌ای به نفع انقلاب و مردم خواهد بود.

همچنین در این مراسم از زحمات محمد چراغعلی به عنوان مدیر سابق خبرگزاری تقدیر و احسان ملک شاهکویی به عنوان مدیر جدید معرفی شد.

انتهای پیام
captcha