تلاوت‌های پرشور کاروان قرآنی نور در سرزمین وحی + فیلم
کد خبر: 4146742
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۱

تلاوت‌های پرشور کاروان قرآنی نور در سرزمین وحی + فیلم

کاروان نور امسال با حضور ۲۰ قاری و حافظ قرآن کریم از ۱۲ استان عازم سرزمین وحی شده است تا به اجرای برنامه در بین زائران بیت‎‌الله الحرام و مدینه منوره بپردازند.

تلاوت‌های پرشور کاوران قرآنی نور در سرزمین وحی+ فیلمبه گزارش ایکنا، کاروان نور امسال با حضور ۲۰ قاری و حافظ قرآن کریم از ۱۲ استان به سرپرستی احمد ابوالقاسمی؛ قاری بین‌المللی کشور عازم سرزمین وحی شده تا ضمن اجرای برنامه و برپایی محافل قرآنی در بین در بین زائران بیت‎‌الله الحرام و مدینه منوره، اهتمام جدی جمهوری اسلامی ایران به ترویج فرهنگ انس با قرآن را بین حجاج دیگر کشورها منعکس کند.

حضور پرشور حجاج ایرانی؛ اعم از شیعه و سنی در محافل انس با قرآن بیانگر جایگاه قرآن بین مردم ایران اسلامی است که  خود زمینه‌ساز تقویت همدلی و وحدت اسلامی حول محور این کتاب الهی در ایام حج و بعد از آن است.

اجرای برنامه در محافل و برنامه‌های حجاج ایرانی و دیگر کشور‌ها، تلاوت در مراسم دعای کمیل، ندبه و دعای عهد و حضور در برنامه‌های مختلف بعثه مقام معظم رهبری در سرزمین وحی جهت تلاوت و اجرای مدیحه‌سرایی از دیگر برنامه‌های کاروان قرآنی نور است.

اعضای این کاروان شامل؛ محمدحسین سعیدیان از تهران، امید حسینی‌نژاد از خراسان‌ رضوی، محسن یاراحمدی از لرستان، علی‌اکبر کاظمی از یزد، محمداسماعیل خورشیدی از قم، محمد کاظمی از تهران، سیدمحمد حسینی‌پور از سمنان، علیرضا عتیق‌زاده از زنجان، رسول تمجید از اردبیل، محمد موحدیان‌عطار از تهران، علی غلامی از قزوین، علی کبیری از مازندران، محمدمهدی روحانی از فارس، محمدرضا جاهدی‌نیا (حافظ) از خراسان رضوی و گروه همخوانی و مدیحه‌سرایی میعاد از خوزستان متشکل از باقر سواری، علی سواری، یاسر سواری، منصور علوی‌مرام و ایوب تمیمی از خوزستان است که از روزهای ابتدایی خرداد به مرور عازم عربستان شده‌اند.

در ادامه برخی از تلاوت‌های امید حسینی‌نژاد، قاری برجسته استان خراسان رضوی و محمد مهدی روحانی، یکی از قاریان برجسته استان فارس و از اعضای کاروان قرآنی در سرزمین وحی و در میان کاروان اهل سنت در مکه مکرمه را مشاهده می‌کنید. 

انتهای پیام
captcha