اجرای گروه تواشیح میعاد خوزستان در کنار حرم پیامبر(ص)+ فیلم
کد خبر: 4146800
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۸

اجرای گروه تواشیح میعاد خوزستان در کنار حرم پیامبر(ص)+ فیلم

گروه تواشیح میعاد خوزستان از اعضای کاروان قرآنی حج در کنار حرم پیامبر(ص) به اجرای برنامه پرداختند.

به گزارش ایکنا، گروه تواشیح میعاد سال 1376 توسط جمعی از قاریان اهواز تشکیل شد و با پیوستن باقر سواری سرپرست فعلی به گروه فعالیت حرفه‌ای خود را آغاز کرد. کسب مقام اول تواشیح و هم‌خوانی قرآن جشنواره قرآنی سازمان تبلیغات خوزستان، مقام دوم مسابقات اوقاف در دوسال پیاپی، کسب مقام اول مسابقات اوقاف استان طی دو دوره، کسب دو مقام ششمی مسابقات کشوری اوقاف از جمله افتخارات کسب شده توسط گروه تواشیح میعاد اهواز است.

در ادامه اجرای گروه تواشیح میعاد خوزستان در کنار حرم پیامبر(ص) را مشاهده می‌کنید که مورد استقبال دیگر مسلمانان قرار گرفت.

کاروان نور امسال با حضور ۲۰ قاری و حافظ قرآن کریم از ۱۲ استان به سرپرستی احمد ابوالقاسمی؛ قاری بین‌المللی کشور عازم سرزمین وحی شده تا ضمن اجرای برنامه و برپایی محافل قرآنی در بین در بین زائران بیت‎‌الله الحرام و مدینه منوره، اهتمام جدی جمهوری اسلامی ایران به ترویج فرهنگ انس با قرآن را بین حجاج دیگر کشورها منعکس کند.

اجرای برنامه در محافل و برنامه‌های حجاج ایرانی و دیگر کشور‌ها، تلاوت در مراسم دعای کمیل، ندبه و دعای عهد و حضور در برنامه‌های مختلف بعثه مقام معظم رهبری در سرزمین وحی جهت تلاوت و اجرای مدیحه‌سرایی از دیگر برنامه‌های کاروان قرآنی نور است.

اعضای این کاروان شامل؛ محمدحسین سعیدیان از تهران، امید حسینی‌نژاد از خراسان‌ رضوی، محسن یاراحمدی از لرستان، علی‌اکبر کاظمی از یزد، محمداسماعیل خورشیدی از قم، محمد کاظمی از تهران، سیدمحمد حسینی‌پور از سمنان، علیرضا عتیق‌زاده از زنجان، رسول تمجید از اردبیل، محمد موحدیان‌عطار از تهران، علی غلامی از قزوین، علی کبیری از مازندران، محمدمهدی روحانی از فارس، محمدرضا جاهدی‌نیا (حافظ) از خراسان رضوی و گروه همخوانی و مدیحه‌سرایی میعاد از خوزستان متشکل از باقر سواری، علی سواری، یاسر سواری، منصور علوی‌مرام و ایوب تمیمی از خوزستان است که از روزهای ابتدایی خرداد به مرور عازم عربستان شده‌اند.

 

انتهای پیام
captcha