تربیت انسان‌های متعهد وظیفه اصلی هیئت‌های مذهبی است
کد خبر: 4147149
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۱

تربیت انسان‌های متعهد وظیفه اصلی هیئت‌های مذهبی است

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان آزادشهر با بیان اینکه وظیفه اصلی هیئت‌های مذهبی را تربیت انسان متعهد دانست و گفت: هیئت‌های مذهبی فرصتی برای پرورش انسان و انسان‌سازی است که اگر به این مقوله بها داده نشود قطعا خسارت می‌بینیم.

حجت الاسلام طالبی رئیس تبلیغات اسلامی آزادشهر

به گزارش ایکنا از گلستان، حجت‌الاسلام طالبی، رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان آزادشهر در جلسه شورای هیئات مذهبی با موضوع دهه امامت و ولایت که امروز، ۲۱ خرداد در سالن جلسات اداره تبلیغات این شهر برگزار شد، بر ضرورت تقویت کارکردهای اجتماعی هیئت مذهبی تاکید کرد وگفت: با تقویت این کارکردها می‌توان جوانان را در مقابل هجمه‌های فرهنگی دشمنان بیمه کرد.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان آزادشهر نقش‌آفرینی جامعه مداحی را در روشنگری جامعه اثرگذار دانست و گفت: باید خواص، مداحان و کسانی که تریبون و مخاطب دارند در جهادتبیین پیشتازی کنند و این رسالت مهم نباید کمرنگ و مقطعی باشد.

حجت‌الاسلام طالبی با بیان اینکه وظیفه اصلی هیئت‌های مذهبی را تربیت انسان متعهد دانست و اظهار کرد: هیئت‌های مذهبی فرصتی برای پرورش انسان و انسان‌سازی است که اگر به این مقوله بها داده نشود قطعا خسارت می‌بینیم.

وی دهه امامت و ولایت و نعمت ولایت را بزرگترین نعمت دانست وگفت: حتماً در روز قیامت از نعیم سؤال می شود و روایات فراوانی داریم که مراد از این نعمت، نعمت ولایت امیرالمؤمنین(ع) و یازده امام بعد از او است لذا لازم است هیئات مذهبی نسبت به این ایام اهتمام ویژه داشته‌ و برنامه‌های مناسبی را تدارک ببینند.

انتهای پیام
captcha