ارائه اینترنت رایگان برای اعضای کتابخانه‌های عمومی همدان
کد خبر: 4147852
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۰

ارائه اینترنت رایگان برای اعضای کتابخانه‌های عمومی همدان

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی همدان گفت: 80 درصد کتابخانه‌های عمومی استان همدان به اعضای خود اینترنت رایگان ارائه می‌دهند.

عاطفه زارعی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدانبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان همدان، عاطفه زارعی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان، امروز، 24 خردادماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: 85 باب کتابخانه عمومی استان همدان به وای فای جهت اتصال به اینترنت مجهز شده‌اند.

وی افزود: برای استفاده از این امکانات کافی است که اعضای کتابخانه نسبت به تکمیل فرم استفاده از خدمات مذکور در کتابخانه اقدام و در ادامه یک حساب کاربری از سامانه جامع مدیریت خدمات اینترنت کتابخانه‌ها دریافت کرده و با تلفن همراه خود متصل شوند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان تصریح کرد: میزان حجم دانلود در این طرح نسبت به نیاز و حوزه کاری افراد قابل تعریف است. افرادی هم که عضو کتابخانه نیستند می‌توانند ابتدا به عضویت کتابخانه درآمده و سپس نسبت به استفاده از این خدمات اقدام کنند.

زارعی تأکید کرد: افراد پس از مراجعه به کتابدار و دریافت کاربری خود به سایت ap.ketab.pl مراجعه کرده و می‌توانند از اینترنت رایگان برای فعالیت‌های مطالعاتی و تحقیقاتی خود استفاده کنند.

وی گفت: در حال حاضر امکان استفاده از پایگاه اطلاعاتی فارسی و لاتین همچون نورمگز و مگاپیپر برای اعضای کتابخانه‌های عمومی به‌ویژه محققان و دانشجویان فراهم شده است، به‌طوری که ما اشتراک این پایگاه‌های اطلاعاتی را خریداری و به‌صورت رایگان در اختیار افراد قرار دادیم.

انتهای پیام
captcha