نخستین همایش «روایتگران پیشرفت» در کرمان برگزار شد
کد خبر: 4147981
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۷

نخستین همایش «روایتگران پیشرفت» در کرمان برگزار شد

نخستین همایش «روایتگران پیشرفت» با حضور سخنگوی هیئت دولت و جمعی از اصحاب رسانه استان، کشور و رسانه‌های خارجی در کرمان برگزار شد.

نخستین همایش روایتگران پیشرفت در کرمانبه گزارش ایکنا از کرمان، نخستین همایش «روایتگران پیشرفت» با حضور نماینده ولی‌ فقیه در استان و امام جمعه کرمان، سخنگوی هیئت دولت، استاندار کرمان و جمعی از اصحاب رسانه استان، کشور و رسانه‌های خارجی امروز، ۲۵ خردادماه در سالن اجتماعات استانداری کرمان برگزار شد.
 
حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی، نماینده ولی‌ فقیه در استان و امام جمعه کرمان در این همایش، روایتگری را جهاد و اصحاب رسانه را افسران جهاد خواند و گفت: این جهاد سه نتیجه عمده دارد که اولین نتیجه آن امیدآفرینی است.
 
امام جمعه کرمان افزود: زمانی که با دقت و صداقت پیشرفت‌ها روایتگری می‌شوند الگوی حسنه را ایجاد می‌کند و نشان می‌دهد که «می‌توانیم» یک واقعیت است و نه صرفاً یک شعار و این الگوسازی بسیار بزرگی است. همچنین این روایتگری دشمن را مأیوس می‌کند و جبهه‌ای را می‌گشاید کا گستره آن به اندازه‌ای است که دشمن را به محاق می‌برد.
 
در این همایش پوستر نخستین جشنواره پوستر «دیده‌بان رسانه و تولید» و هشتمین جشنواره رسانه‌ای «ابوذر» رونمایی شد.
 
یادآور می‌شود، نخستین همایش «روایتگران پیشرفت» به مدت سه روز(۲۳ تا ۲۵ خردادماه) برگزار شد و طی آن نمایندگان رسانه‌های کشور و ۱۵ رسانه خارجی با پیشرفت‌های استان کرمان آشنا شدند.
انتهای پیام
captcha