گذرنامه موقت ویژه اربعین در کردستان صادر می‌شود
کد خبر: 4149045
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۹

گذرنامه موقت ویژه اربعین در کردستان صادر می‌شود

فرمانده انتظامی استان کردستان با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون 25 هزار جلد گذرنامه در کردستان صادر شده است، گفت: برای اولین بار گذرنامه موقت با اعتبار 5 ساله مخصوص اربعین صادر می‌شود.

علی آزادی، فرمانده انتظامی استان کردستان

سردار علی آزادی، فرمانده انتظامی استان کردستان در گفت‌و‌‌گو با ایکنا، با بیان اینکه خدمت به زائران ابا عبدالله الحسین(ع) افتخار است، گفت: انتظام‌بخشی و تسهیل در تردد زائرین با کمک و همراهی اداره‌ کل راهداری در دستور کار جدی انتظامی استان در سفرهای اربعین امسال قرار دارد.

وی افزود: از ابتدای سال تاکنون 25 هزار جلد گذرنامه در استان صادر شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل 39 درصد رشد داشته است.

فرمانده انتظامی استان کردستان با بیان اینکه گذرنامه موقت با اعتبار 5 ساله ویژه اربعین صادر می‌شود، بیان کرد: از نیمه دوم تیرماه سال جاری شهروندان با مراجعه  به پلیس +10 و یا از طریق سامانه «پلیس من» می‌توانند از این خدمات استفاده کنند.

وی از راه‌اندازی قرارگاه اربعین در انتظامی استان خبر داد و افزد: با توجه به اینکه مرز باشماق استان کردستان برای دومین بار پذیرای زائران اربعین می‌باشد، اقدامات و تسهیل در رفت و آمدی، صدور گذرنامه و امنیت و آرامش شهروندان با جدیت در دستور کار قرار دارد و به صورت لحظه‌ای رصد می‌شود.

سردار آزادی با اشاره به اینکه پلیس با آمادگی کامل در خدمت زائران  اربعین است، یادآور شد: امنیت و آسایش روانی شهروندان خط قرمز پلیس است و در انتظامی استان با جدیت این مهم در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام
captcha