ضرورت تلاش اصحاب رسانه در مقابله با جریان دین‌ستیزی دشمنان
کد خبر: 4149204
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۶
معاون سیاسی ـ امنیتی استانداری مازندران بیان کرد:

ضرورت تلاش اصحاب رسانه در مقابله با جریان دین‌ستیزی دشمنان

معاون سیاسی ـ امنیتی استانداری مازندران خطاب به اصحاب خبر و رسانه استان با تمامی سلایق، گفت: برای ترویج و تعمیق باورهای دینی و انقلابی بیش از پیش تلاش کنند تا نقشه‌های شوم جریان دین‌ستیزی دشمنان انقلاب نقش بر آب شود.

روح الله سلگی

به گزارش ایکنا از مازندران، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی مازندران، روح‌الله سلگی، معاون سیاسی ـ امنیتی استانداری مازندران، ۳۰ خردادماه در آیین تکریم و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با بیان اینکه استان مازندران استان شعر، ادب و رسانه است، اظهار کرد: تلاش داریم هویت اصیل دیار علویان بازخوانی و بازنشر شود.

وی افزود: مردم مازندران 700 سال قبل از تشکیل حکومت علوی در دوران صفویه، اولین حکومت شیعیان را تأسیس می‌کنند، این نشان از اراده مردمان این خطه از شمال کشور به فسادستیزی و عدالت‌خواهی دارد.

سلگی با بیان اینکه فرهنگ علوی و عدالت‌خواهانه پشت عنوان دیار علویان است، ادامه داد: استان مازندران استان رسانه و عرضه محتوای رسانه‌ای است.

معاون سیاسی ـ امنیتی استانداری مازندران با اشاره به فعالیت بی‌شمار رسانه‌های مکتوب و مجازی در استان، خاطرنشان کرد: ضریب نفوذ اینترنت در مازندران دو برابر میزان مصرف کشور است

وی اظهار کرد: فریاد عدالت‌خواهی مردمان این دیار باید از زبان اصحاب رسانه و خبر بازگو شود، رسانه‌ها باید بدانند عقبه فرهنگی و دینی مازندران و فریاد عدالت‌خواهانه و فساد‌ستیز مردم این استان باید از زبان اصحاب خبر و رسانه استان شنیده شود.

سلگی با بیان اینکه اهالی فرهنگ و هنر و رسانه می‌دانند فرهنگ اصیل علوی را نباید از ریل اصلی و ترقی خود خارج کنند، گفت: اگر مسیر توسعه فرهنگ علوی از ریل درست خارج شود، با زوال و انزوا مواجه خواهیم شد.

معاون سیاسی ـ امنیتی استانداری مازندران با بیان اینکه ردپای نفوذ فرهنگی در استان‌های شمالی به ویژه مازندران دیده شده است،  ادامه داد: احیای مناسک و آئین و سنن اصیل مازندران را پیگیر هستیم.

وی با بیان اینکه امروز شاهد نظام سلبریتی‌پرور غرب در کشور هستیم، گفت: غربی‌ها تلاش دارند بین سلبریتی‌ها قهرمان‌سازی کنند تا اصغر فرهادی‌ها در کشور تربیت شوند و از وضعیت داخل کشور سیاه‌نمایی کنند.

سلگی خطاب به اصحاب خبر و رسانه استان با تمامی سلایق، گفت: برای ترویج و تعمیق باورهای دینی و انقلابی بیش از پیش تلاش کنند تا نقشه‌های شوم جریان دین‌ستیزی دشمنان انقلاب نقش بر آب شود.

انتهای پیام
captcha