فعالیت‌ گروه‌های جهادی دانشگاه علوم پزشکی لرستان در اربعین امسال اعلام شد
کد خبر: 4149311
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۷

فعالیت‌ گروه‌های جهادی دانشگاه علوم پزشکی لرستان در اربعین امسال اعلام شد

گروه‌های جهادی دانشگاه علوم پزشکی لرستان در اربعین امسال با برگزاری کلاس‌های آموزشی «سفیران سلامت» و همچنین ارائه خدمات دندان‌پزشکی و برپایی ایستگاه‌های «پایش سلامت» به زائران خدمت‌رسانی میکنند.

کارگروه فعالیت‌های جهادی دانشگاه علوم پزشکی لرستانبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی لرستان، جلسه کارگروه فعالیت‌های جهادی دانشگاه علوم پزشکی لرستان سه‌شنبه، 30 خردادماه به ریاست مهناز مردانی، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی لرستان و با حضور سایر اعضا در سالن شهید بهشتی مجتمع پردیس کمالوند این دانشگاه برگزار شد.

در این جلسه مقرر شد هماهنگی‌های لازم در جهت استقرار 20 یونیت دندانپزشکی در سفر اربعین امسال جهت خدمت‌رسانی به زائران انجام شود.

در این جلسه، با برگزاری اردوی جهادی دندانپزشکی با هماهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) در شهرستان ازنا با حضور 40 نفر دانشجو، شش نفر هیئت علمی و 10 نفر پرسنل مورخ دهم تیرماه امسال موافقت شد، همچنین با برگزاری اردوی جهادی دندانپزشکی با هماهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) در شهرستان الیگودرز با حضور 40 نفر دانشجو، شش نفر هیئت علمی و 10 نفر پرسنل در دهه آخر تیرماه موافقت شد.

در ادامه جلسه با برپایی ایستگاه «پایش سلامت» در ایام محرم توسط گروه جهادی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی لرستان نیز موافقت شد.

از دیگر مصوبات این جلسه برگزاری کلاس‌های آموزشی در قالب «سفیران سلامت» دانشگاه جهت مشاوره بهداشتی به زائران در طول سفر اربعین بود، همچنین با تهیه کلیپ از اردوی جهادی شهید قاسم سلیمانی در قالب تیم دندانپزشکی مستقر در زندان مرکزی موافقت شد.

انتهای پیام
captcha