دعای عرفه در سمنان برگزار می‌شود
کد خبر: 4151030
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۴

دعای عرفه در سمنان برگزار می‌شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سمنان گفت: مراسم و دعای ویژه روز عرفه در سراسر استان هم‌زمان با دیگر نقاط ایران اسلامی و مسلمانان جهان با حضور پرشور مردم متدین و خداجو برگزار می‌شود.

روز عرفه

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان، حجت‌الاسلام عباس خرمیان، رئیس این شورا عصر روز گذشته، 6 تیر از برگزاری مراسم پرفیض دعای عرفه، امروز، هفتم تیر ساعت 16:30 در مصلی بزرگ سمنان با سخنرانی حجت‌الاسلام احتشام از اساتید حوزه علمیه قم خبر داد و افزود: در همین روز این مراسم معنوی ساعت 16 بعداز ظهر در حسینیه گلزار شهدا شاهرود برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان  اظهار کرد: دعای عرفه قرار است در این روز ساعت 17 درحسینیه حضرت ابوالفضل(ع) شهرستان دامغان، مسجد ولی‌عصر(عج) سرخه، ساعت 15 عصر گلزار شهدای گمنام میامی و ساعت 17:30 در مسجد صاحب‌الزمان(عج) آردان برگزار شود.

به گفته وی دعای عرفه در شهرستان گرمسار نیز همراه با نماز مغرب و عشا درمسجد جامع برگزار می‌شود.

خرمیان با تأکید براینکه عرفه بهترین فرصت برای نزدیکی دل‌ها به تعالیم الهی است چراکه خداوند خود دل‌ها را آماده می‌سازد تا نجوا به درگاه الهی برای عنایتی از سوی پروردگار به لبانمان هدیه شود، افزود: بنا به احادیثی از ائمه معصومین(ع) آمده، این روز با ماه مبارک رمضان برابری می‌کند، در این روز حاجت‌ها برآورده می‌شود و نقل‌شده است در روز عرفه شقاوت به سعادت تبدیل می‌شود.

انتهای پیام
captcha