مشارکت کانون‌های مساجد خراسان‌شمالی در طرح ملی نذر قربانی
کد خبر: 4151604
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۷

مشارکت کانون‌های مساجد خراسان‌شمالی در طرح ملی نذر قربانی

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان‌شمالی از همراهی و مشارکت خیرین 47 کانون مسجد این استان با مبلغ یک میلیارد و 580 میلیون ریالی در طرح نذر قربانی ویژه دهه امامت و ولایت با عنوان «5 هزار مسجد، 5 هزار قربانی» و نیز اطعام نیازمندان از سوی موسسه حضرت خدیجه (س) شهر قم با هدف دستگیری از خانواده های نیازمند، خبر داد.

مشارکت کانون‌های مساجد خراسان‌شمالی در طرح ملی نذر قربانیبه گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، به نقل از روابط عمومی و پایگاه اطلاع رسانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، حجت الاسلام حبیب الله پاکدامن، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان‌شمالی اظهارکرد: طرح نذر قربانی «5 هزار مسجد، 5 هزار قربانی» ویژه ایام دهه امامت و ولایت از سوی مؤسسه حضرت خدیجه (س) شهر قم و خیرین برنامه تلویزیونی سمت خدا، انجام شده و ادامه دارد.

وی عنوان کرد: بر اساس این طرح، هر کانون مسجد به ازاء خرید هر رأس دام و قربانی و توزیع گوشت آن، می بایست مبلغ  20 میلیون ریال مشارکت می کرد و موسسه مذکور نیز  در این راستا و بابت هر قربانی، مبلغ 60میلیون ریال به حساب کانون واریز کرد.

وی مبلغ مشارکتی از سوی کانون‌ها را تاکنون و ویژه عید قربان، یک میلیارد و 580 میلیون ریال اعلام کرد، گفت: طبق لیست کانون‌های مشارکت کننده در این طرح، 47 کانون فرهنگی هنری مسجد با ثبت و واریز مبلغ فوق برای قربانی 79 رأس گوسفند اقدام کرده اند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان‌شمالی مبلغ کمکی و مشارکت موسسه حضرت خدیجه (س) شهر قم  به کانون‌های مساجد خراسان‌شمالی را چهار میلیارد و 500 میلیون ریال اعلام کرد، گفت: این مبلغ ویژه عید سعید قربانی به حساب کانون‌های مشارکت کننده واریز شده است.

پاکدامن، همچنین اعلام کرد: رابطین و فعالان مساجد دیگر که قصد مشارکت در این طرح نذری قربانی و نیز اطعام نیازمندان را دارند،  از شنبه 10 تیرماه، ویژه عید غدیر سامانه ثبت مشارکت و اجرای طرح مذکور، مجددا در دسترس قرار می‌گیرد و می‌توانند در این امر خداپسندانه شرکت کنند.

 

انتهای پیام
captcha