تمدید مهلت ثبت‌نام جشنواره کتابخوانی رضوی تا اول مهرماه
کد خبر: 4151661
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۹

تمدید مهلت ثبت‌نام جشنواره کتابخوانی رضوی تا اول مهرماه

مهلت ثبت‌نام دوازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی تا مهرماه تمدید شد این جشنواره با هدف بهره‌مندی بیشتر دانش‌آموزان از اوقات فراغت برگزار می‌شود.

معصومه حسنی خونسار مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه

معصومه حسنی خونسار، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، اظهار کرد: مهلت ثبت‌نام دوازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی تا مهرماه تمدید شد این جشنواره با هدف بهره‌مندی بیشتر دانش‌آموزان از اوقات فراغت و خوانش حداکثری کتاب‌ها و مشارکت بیشتر اعضای کتابخانه و خانواده آنان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در استان کرمانشاه ۹۰ کتابخانه عمومی وجود دارد، افزود: بیش از ۶۰ هزار نفر از جمعیت استان عضو این کتابخانه‌ها هستند و خوشبختانه در این دوره از جشنواره شاهد استقبال خوبی از طرف شرکت‌کنندگان در جشنواره هستیم.

حسنی خونسار تصریح کرد: جشنواره رضوی یکی از شاخص‌ترین برنامه‌های فرهنگی ترویجی کتابخانه‌های عمومی است که در دوازدهمین دوره این جشنواره از سری برنامه‌های بیستمین دوره جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) به میزبانی کتابخانه‌های عمومی برگزار می‌شود.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کرمانشاه بیان کرد: جشنوار کتابخوانی رضوی در بخش‌های فردی، گروهی و خانوادگی برگزار می‌شود و علاقه‌مندان برای شرکت در بخش انفرادی متناسب با گروه سنی خود در هر رشته شرکت کنند.

وی اظهار کرد: منابع دوازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی به ۴ گرو سنی خردسال، کودک، نوجوان و جوان و بزرگسال تفکیک شده و دسترسی به منابع از سه طریق خرید کتاب با تخفیف، دریافت امانی کتاب با مراجعه به کتابخانه عمومی و دسترسی به نسخه الکترونیک در سامانه مسابقات امکان‌پذیر است.

انتهای پیام
captcha