غایت فرهنگ، رشد و بالندگی است
کد خبر: 4152895
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۳

غایت فرهنگ، رشد و بالندگی است

نائب رییس کمیسیون امور اجتماعی مجلس شورای اسلامی بر اصلاح و عمق بخشیدن بر باور خود در حوزه فرهنگ تاکید کرد و گفت: غایت فرهنگ، رشد و بالندگی است واگر برای فرهنگ، تقدم منزلتی قائل بودیم و آن را به همه امور ترجیح می دادیم، امروز در دیگر عرصه ها نیز موفق بودیم.

غلامرضا منتظری، نماینده مجلس

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، غلامرضا منتظری، نائب رییس کمیسیون امور اجتماعی مجلس شورای اسلامی، امروز، 14 تیرماه، در نشست مجمع مشورتی روسای کمیسیون‌های فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهرهای مراکز استان کشور، بر اصلاح و عمق بخشیدن بر باور خود در حوزه فرهنگ تاکید کرد و گفت: غایت فرهنگ، رشد و بالندگی است واگر برای فرهنگ، تقدم منزلتی قائل بودیم و آن را به همه امور ترجیح می دادیم، امروز در دیگر عرصه ها نیز موفق بودیم.

وی افزود: در مدیریت شهری، گاه دنبال موفقیت‌هایی هستیم که لحظه‌ای بوده و ماندنی نیست. اما مدل دیگر موفقیت، طولانی مدت و با نگاه به آینده است.

منتظری، گفت: باید در مدیریت فرهنگی دارای چشم انداز باشیم و بدون آن نمی‌توان انتظار موفقیت را داشت و همچنین بدون چشم انداز، دچار یکسری روزمرگی‌ها خواهیم بود و ریل گذاری خوبی نخواهیم داشت.

این نماینده مجلس، دعوت و بهره‌مندی از نخبگان کشوری در حوزه‌های مختلف را گام دیگر بعد از تعریف چشم انداز دانسته و گفت: نطام مسائل فرهنگی و اجتماعی هر شهرستان باید مشخص شده و هسته های مشورتی از شهرستان ها به خصوص جوانان به کار گرفته شوند.

منتظری بر لزوم نظرسنجی در امور مختلف تاکید کرد و گفت: باید در مباحث مختلف، نیازسنجی کرده و از سوی دیگر با شیوه های جذاب، مباحث فرهنگی خود را مطرح کنیم.

نائب رییس کمیسیون امور اجتماعی مجلس شورای اسلامی، رعایت اخلاق حرفه‌ای در احقاق حقوق شهروندی را از جمله وظایف شوراهای اسلامی شهرها عنوان کرد و اعضای این شوراها را به پذیرش نقدهای مطرح شده دعوت کرد.

انتهای پیام
captcha