جشنواره شعر غدیر در سلسله برگزار شد
کد خبر: 4152924
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۱

جشنواره شعر غدیر در سلسله برگزار شد

جشنواره شعر غدیر به مناسبت دهه ولایت و امامت در شهرستان سلسله برگزار شد.

جشنواره شعر غدیربه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سلسله،  جشنواره شعر غدیر در آستانه فرا رسیدن عید غدیر جشنواره شعر با موضوع غدیر سه‌شنبه، ۱۳ تیرماه با حضور حجت‌الاسلام محمد امیدی، امام‌جمعه، کیانوش سوری، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سلسله و جمعی از هنرمندان، شاعران و ادیبان در محل مجتمع فرهنگی هنری ولایت الشتر برگزار شد.
 
در این مراسم حجت‌الاسلام‌ امیدی، امام جمعه شهرستان سلسله غدیر را نقطه عطفی در تاریخ اسلام دانست که در آن روز بزرگ، پیامبر گرامی اسلام(ص) در میان جمع انبوهی از حجاج امام علی(ع) را به ‌عنوان بهترین جانشین، وصی و برادر خود معرفی کرد.
 
وی افزود: خداوند متعال به دو موضوع توحید و وحدت همواره تأکید کرده است، لذا وحدت از مسائلى است که همواره فکر انسان را به خود مشغول کرده و لازم است ما همه را به وحدت و هم‌دلی دعوت کنیم.
 
امیدی اضافه کرد: همواره از اجرای برنامه‌های هنری به‌خصوص شعرخوانی در راستای توسعه فرهنگ و هنر ایرانی اسلامی حمایت کرده و سعی می‌کنم در این‌گونه برنامه‌های ارزشمند حضور پیدا کنیم.
 
در ادامه تعدادی از شاعران اشعار ولایی، عشق و ارادت خود را به ساحت اهل‌بیت عصمت و طهارت، قرائت کردند و در پایان این مراسم از مهدی زینی اصلانی، محمدحسن حسنوند و حمید حسین‌پور به‌عنوان شاعران آئینی پیشکسوت با اهدا لوح، تقدیر به‌عمل آمد.
 
انتهای پیام
captcha