پروژه‌های اجرایی سیستان‌وبلوچستان باید به صورت روزانه نظارت و کنترل شود
کد خبر: 4153048
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۹
استاندار سیستان‌وبلوچستان:

پروژه‌های اجرایی سیستان‌وبلوچستان باید به صورت روزانه نظارت و کنترل شود

محمد کرمی با تاکید بر اجرای دقیق پروژه‌های در دست اجرای سیستان‌وبلوچستان گفت: پروژه‌های مهم استان باید الویت‌بندی و برنامه‌ریزی شود و روند اجرا بر اساس این اولویت‌ها به صورت روزانه و مستمر کنترل و نظارت شود.

محمدکرمی استاندارسیستان و بلوچستانبه گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، به نقل از روابط عمومی استانداری، محمد کرمی استاندار سیستان‌وبلوچستان، 14 تیرماه، در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان که با حضور نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: در ارزیابی سال گذشته دستگاه‌های اجرایی نقاط قوت و ضعف هر یک از سازمان‌ها مشخص شد و اختصاص اعتبارات نیز صورت گرفت.

وی افزود: پروژه‌ها باید الویت‌بندی و برنامه‌ریزی گردد و بر اساس این اولویت‌ها به صورت روزانه و مستمر کنترل شود، وجود نمایندگان سیستان‌وبلوچستان در مجلس شورای اسلامی فرصت است و در حال حاضر همه مجموعه نمایندگان و مسئولان استان یک هدف دارند، آن هم بهبود وضعیت خدمات رسانی و معیشت مردم می‌باشد بنابراین باید از این فرصت استفاده کنیم تا وضعیت مردم به یک وضعیت مطلوب تبدیل شود.

استاندار سیستان‌وبلوچستان خاطرنشان کرد: باید از ظرفیت دانشگاه‌ها استفاده شود همچنین در این راستا کارگروه‌های مختلفی تشکیل شده تا دانشگاه‌ها به عنوان یک مرکز مهارت محور در جامعه نقش ایفا کنند، دانشجویان باید به گونه‌ای باشند که پس از فارغ التحصیل شدن در دانشگاه بتوانند ده‌ها شغل ایجاد کنند نه اینکه صرفاً خودشان به دنبال شغل باشند.

کرمی تصریح کرد: اگر کارها بر پایه دانش پیش برود هیچ مشکلی نخواهیم داشت همچنین دستگاه‌های اجرایی نیز باید با هم افزایی از امکان ابرعلمی دانشگاه‌ها استفاده کنند، قرآن کریم به عنوان کلام الهی سرشار از علوم و فناوری‌های گوناگون است که باید با فراگیری دانش به نحو مطلوب از علوم نهفته در این کتاب مقدس استفاده کنیم.

وی ادامه داد: باید به آینده درخشان سیستان‌وبلوچستان فکر کنیم و این فرصت مسئولیت را قدر بدانیم و در جهت توسعه استان از علم بهره‌گیری نماییم، اقتصادی در دنیا موفق است که مردم در آن مشارکت کنند بنابراین بایستی زمینه سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در تمامی بخش‌ها را با جدیت فراهم و در صدور مجوزها به سرعت عمل کنیم.

انتهای پیام
captcha