دیدار اعضای هیئت اندیشه‌ورز سازمان بسیج رسانه آذربایجان غربی با نماینده ولی‌فقیه
کد خبر: 4154164
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۳

دیدار اعضای هیئت اندیشه‌ورز سازمان بسیج رسانه آذربایجان غربی با نماینده ولی‌فقیه

اعضای هیئت اندیشه‌ورز سازمان بسیج رسانه آذربایجان غربی با حجت‌الاسلام سیدمهدی قریشی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه ارومیه دیدار کردند.

سیدمهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، اعضای هیئت اندیشه‌ورز سازمان بسیج رسانه آذربایجان غربی، ۱۹ تیر با حجت‌الاسلام سیدمهدی قریشی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه ارومیه دیدار کردند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی در این دیدار با اشاره به اهمیت رسانه‌ها در عصر حاضر اظهار کرد: امروزه یکی از ابزارهای جنگ نرم دشمنان علیه جمهوری اسلامی، رسانه است که برای مقابله با آنها نیز باید در این عرصه در حد توان تلاش کرد.

حجت‌الاسلام سیدمهدی قریشی افزود: رسانه‌ها باید توجه به موضوع جهاد تبیین را در سرلوحه اقدامات خویش قرار دهند و با دقت بیشتری در این حوزه قلم‌فرسایی کنند.

وی ادامه داد: رسانه‌ها با جهاد تبیین می‌توانند در برابر شبهه‌افکنی رسانه‌های معاند نقش مهمی ایفا کرده و با اطلاع‌رسانی و بیان دستاوردهای مردم را به سمت دریافت اخبار صحیح و دقیق رهنمون کنند.

امام‌جمعه ارومیه با بیان اینکه باید ملزومات جهاد تبیین را شناخت، افزود: چه در جهاد فیزیکی و چه در جهاد تبیین باید اساس کار را حفظ کرد و یکی از بارزترین اولویت‌های امور تبیین، حرکت در راه خداست تا او نیز کمک حال ما باشد.

وی گفت: رسانه‌ها باید با ایده‌پردازی و استفاده از خلاقیت‌های نو خبری و رسانه‌ای در ارائه مطالب، موضوعات خبری را گیراتر به اطلاع مردم برسانند و باید هم‌قسم شویم و همیشه تکرار بر سر این داشته باشیم که از اسلام و دین و نظام دفاع کنیم.

 

انتهای پیام
captcha