مشارکت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کرمانشاه در طرح «مسجد، کانون نشاط»
کد خبر: 4154232
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۸
حجت‌الاسلام کلات‌پور خبر داد:

مشارکت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کرمانشاه در طرح «مسجد، کانون نشاط»

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کرمانشاه از مشارکت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در طرح ملی «مسجد، کانون نشاط» خبر داد و گفت: کانون‌های مسجدی برای شرکت و ثبت‌نام اولیه به عنوان پایگاه اوقات فراغت تا ۳۰ تیرماه جاری فرصت دارند.

مشارکت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کرمانشاه در طرح «مسجد، کانون نشاط»

حجت‌الاسلام افشین کلات‌پور، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه از مشارکت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کرمانشاه در طرح ملی «مسجد، کانون نشاط» خبر داد و اظهار کرد: کانون‌های مسجدی برای شرکت و ثبت‌نام اولیه به عنوان پایگاه اوقات فراغت تا ۳۰ تیرماه جاری فرصت دارند.

وی افزود: طرح ملی «مسجد، کانون نشاط» برای سازماندهی برنامه‌های تابستانی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در حال اجرا شدن است.

حجت‌الاسلام کلات‌پور تصریح کرد: تدارک ویژه برنامه‌ها و رویداد‌های تخصصی، سازماندهی برنامه‌ها و فعالیت‌های تابستانی کانون‌های مساجد کشور برای پیش‌برد منسجم‌تر و دقیق‌تر برنامه‌های کانون‌ها از اهداف این طرح ملی است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کرمانشاه به برخی از خدماتی که ذیل این طرح به کانون‌های مجری آن ارائه می‌شود، اشاره کرد و گفت: کانون‌ها متناسب با فعالیت‌های خود می‌توانند از خدمات بیمه‌ای، اردوگاهی، آموزشی و ... بهره‌مند شوند.

وی با اشاره به اینکه کانون‌های مساجد برای شرکت و ثبت‌نام به عنوان پایگاه اوقات فراغت «مسجد، کانون نشاط» تا پایان ماه جاری فرصت دارند تا حداقل دو برنامه یا کلاس در سامانه بچه‌های مسجد را ثبت کنند، افزود: کانون‌های مساجد استان در زمان اعلام شده نسبت به تکمیل برنامه‌های تابستانی خود در سامانه بچه‌های مسجد اقدام کنند.

انتهای پیام
captcha