جشنواره ملی «بانوی هزاره اسلام» در یزد برگزار می‌شود
کد خبر: 4155370
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۴

جشنواره ملی «بانوی هزاره اسلام» در یزد برگزار می‌شود

پنجمین دوره جشنواره ملی «بانوی هزاره اسلام»، بزرگداشت حضرت خدیجه(س) در دو بخش ادبی و هنری به همت مؤسسه آموزش عالی حوزوی امام حسین(ع) یزد برگزار می‌شود.

جشنواره ملی «بانوی هزاره اسلام»به گزارش ایکنا از یزد، پنجمین دوره جشنواره ملی «بانوی هزاره اسلام»، بزرگداشت حضرت خدیجه(س) در دو بخش ادبی و هنری به همت مؤسسه آموزش عالی حوزوی امام حسین(ع) و همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد برگزار می‌شود.

موضوع اجتماعی «زن، زندگی، سلامت، خانواده» با ارائه معیار صحيح از زندگی حضرت خدیجه(س)، نقش زن در تحولات اجتماعی با بررسی موردی نقش حضرت خدیجه(س) در پیشبرد اسلام، ویژگی‌های الگوی معیار با محوریت شاخصه‌های الگویی حضرت خدیجه(س) برای زن معاصر، تجسم مادر نمونه با تکیه بر نقش مادری حضرت خدیجه(س)، تجسم همسر نمونه با تکیه بر نقش همسری حضرت خدیجه(س) و درایت و عقلانیت زن در مواجهه با وقایع اجتماعی با بررسی زندگی حضرت خدیجه(س) از مباحث محوری این جشنواره اعلام شده است.

علاقه‌مندان تا 20 شهریورماه می‌توانند آثار خود را در بخش ادبی در رشته‌های شعر، داستان کوتاه، داستان بلند و رمان و در بخش هنری در رشته‌های موشن‌گرافی، پوستر، تایپوگرافی و خاطره‌نگاری حجاب به آدرس emamhosseinyazd@gmail.com ارسال کنند. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره 09931707446 تماس گرفته و یا به کانال جشنواره در پیامرسان ایتا به آدرس https://eitaa.com/b_Islam مراجعه کنند.

اختتامیه این جشنواره چهارم مهرماه امسال برگزار و از برگزیدگان جشنواره در مراسمی با حضور جمعی از مسئولان کشوری و استانی تجلیل به عمل می‌آید.

انتهای پیام
captcha