همایش شیرخوارگان حسینی در ۴۰۰ نقطه استان زنجان برگزار می‌شود
کد خبر: 4155629
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۹

همایش شیرخوارگان حسینی در ۴۰۰ نقطه استان زنجان برگزار می‌شود

مسئول اجرایی همایش شیرخوارگان حسینی استان زنجان گفت: مراسم همایش شیرخوارگان حسینی روز جمعه (۳۰ تیرماه) هم‌زمان با سراسر کشور در ۴۰۰ نقطه استان زنجان برگزار می‌شود.

همایش شیرخوارگان حسینی

ناصر نجات، مسئول اجرایی همایش شیرخوارگان حسینی استان زنجان، در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، در رابطه با همایش شیرخوارگان حسینی زنجان، اظهار کرد: همایش شیرخوارگان حسینی در ۴۰۰ نقطه استان زنجان و هم‌زمان در سراسر کشور و ۴۵ کشور جهان برگزار می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه حدود ۱۰ هزار بسته لباس نوزادان برای همایش شیرخوارگان حسینی در زنجان تهیه شده است، تصریح کرد: این لباس‌ها با حضور خواهران بسته‌بندی و آماده‌سازی شده است.

مسئول اجرایی همایش شیرخوارگان حسینی مجمع جهانی حضرت علی‌اصغر(ع) در زنجان یادآور شد: در همایش شیرخوارگان حسینی مادران با در آغوش داشتن طفل شیرخوار خود برای فرزند ۶ ماهه امام سوم شیعیان سوگواری می‌کنند.

نجات یادآور شد: با توجه به تاکیدات صورت گرفته در خصوص جوانی جمعیت، تعدادی از مادران جوان که دارای سه فرزند به بالا هستند در این مراسم عظیم مورد تکریم قرار خواهند گرفت.

وی با بیان اینکه هر سال در این مراسم بانوان زنجانی نوزادان شیرخوار خود را در پیمان‌نامه‌ای نذر سربازی امام زمان(عج) کرده تا حضرت آن‌ها را حفظ کرده و آن‌ها فرزند ظهور باشند، خاطرنشان کرد: قرائت قرآن‌کریم، قرائت زیارت عاشورا، مداحی و مرثیه‌سرایی برای حضرت علی‌اصغر(ع) برخی از برنامه‌های این همایش است.

انتهای پیام
captcha