نکوداشت پیرغلامان اباعبدالله(ع) در گلستان برگزار شد
کد خبر: 4155877
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۱

نکوداشت پیرغلامان اباعبدالله(ع) در گلستان برگزار شد

مراسم تکریم پیرغلامان میاندار، هیئات مذهبی با حضور رؤسای هیئات استان، پیرغلامان، مادحین و مسئولان استانی روز گذشته، 26 تیرماه در حسینیه ثارالله سپاه گرگان برگزار شد.

تجلیل از پیشکسوتان و پیرغلامان امام حسین در حسینیه عاشقان ثارالله عبه گزارش ایکنا از گلستان، به نقل از روابط عمومی بنیاد دعبل خزاعی از گلستان، این روزها و در آستانه ماه عزای حضرت سیدالشهدا(ع)، از پیرغلامان و پیشکسوتان میاندار در تمام استان‌ها تجلیل و تکریم می‌شود.

در همین راستا و با همت و حضور رؤسای هیئات استان، پیرغلامان، مادحین و مسئولان استانی روز گذشته، 26 تیرماه  در حسینیه ثارالله سپاه گرگان  از ۶ سروِ کهنسالِ حسینی تکریم و تمجید به عمل آمد.

در آیین نکوداشت پیرغلامان، از ۶ میاندار پیشکسوت هیئت؛ شامل آقایان گرجی(از شهرستان کردکوی)، هراتی(از شهرستان بندرگز)، قلی‌نجات(از شهرستان باغ‌گلبن)، میرحسینی(از شهرستان آزادشهر)،کریم کشته(از شهرستان کلاله) و بهرامی فر(از شهرستان گنبد) تجلیل شد.

 در این مراسم مدیرکل اداره تبليغات اسلامی استان و شهرستان گرگان، مدیرکل هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، معاون فرهنگی اوقاف استان و رئیس اوقاف شهرستان‌، جانشین فرمانده سپاه، رئیس شورای هیئات مذهبی استان و شهرستان و همچنین رئیس بسیج مداحان استان گلستان حضور داشتند.

انتهای پیام
captcha