ماه محرم فرصتی برای شکست محاصره تبلیغاتی دشمن است
کد خبر: 4156176
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۵
حجت‌الاسلام عبدالهی:

ماه محرم فرصتی برای شکست محاصره تبلیغاتی دشمن است

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان با بیان اینکه محرم بهترین فرصت برای جریان انقلابی کشور است گفت: راه مبارزه با دشمن و شکستن این محاصره تبلیغاتی، جهاد امیدآفرینی است

حجت الاسلام عبدالهی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان سمنان

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان، حجت‌الاسلام عباس عبدالهی، مدیر کل این اداره، عصر روز گذشته، 27 تیر‌، گفت: مانند سنوات گذشته قبل از ورود به دهه محرم با شبکه هیئت‌های مذهبی استان، پیرغلامان، ذاکرین و میان‌داران خدمت جلساتی برگزار شده تا با امام حسین(ع) و حضرت حجت(عج) میثاق ببندیم.

وی با اشاره به این فرموده امام حسین(ع) که فرمودند «کُلُّ یَومٍ عاشورا و کُلُّ أرضٍ کَربَلا همه روزها عاشورا و همه زمین‌ها کربلاست»، اظهار کرد: اگر کسی خود را در صحنه جنگ حضرت حجت(عج) نمی‌بیند باید فکر کند و یا تحت تعلیم علمای بزرگ قرار بگیرد تا میدان نبرد تاریخی حق و باطل و میدان نبرد عاشوراییان با یزیدیان را در زمان حاضر برایش توصیف کند.

به گفته حجت‌الاسلام عبدالهی حضرت حجت بن الحسن(عج) در توقیعات شریف خود فرمودند غیبت ما دو علت دارد اینکه شما شیعیان در عهدی که با ما دارید همدل و همبسته نیستید، یعنی اگر من ظهور کنم دوباره کربلا تکرار خواهد شد و آن مدینه فاضله‌ای که تمام فلاسفه در طول تاریخ وعده آن را به بشر دادند محقق نخواهد شد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان با اشاره به اینکه راه رفع واگرایی اجتماعی، جمع کردن حاشیه‌ها، همدل و همبسته شدن ما هیئت امام حسین(ع) است، متذکر شد: اگر به دنبال زندگی با نشاط، سالم و اخلاقی در سقف انسانی و ولایی هستیم راه آن هیئت امام حسین(ع) است، این هیئت که تمام افسردگی‌های ما را تبدیل به نشاط می‌کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان با تأکید بر اینکه محرم، ماه زنده نگه داشتن اسلام ناب محمدی(ص) است، متذکر شد: امروز ملت ایران که پرچمدار اصلی احیای اسلام ناب در عصر حاضر به شمار می‌آیند، در یک محاصره تبلیغاتی از سوی نظام سلطه با محوریت آمریکا قرار گرفته، در این محاصره هدف راهبردی دشمن گرفتن روح امید از جامعه با القای یأس و ناامیدی از طریق دروغ‌پردازی و سیاه‌نمایی است.

عبدالهی محرم را بهترین فرصت برای جریان انقلابی کشور و مبارزه با دشمن و شکستن این محاصره تبلیغاتی، از طریق جهاد امیدآفرینی برشمرد.

انتهای پیام
captcha