عزاداری مادران کمالشهری برای شش‌ماهه دشت کربلا + فیلم و عکس
کد خبر: 4156854
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۴۰۲ - ۰۷:۱۳

عزاداری مادران کمالشهری برای شش‌ماهه دشت کربلا + فیلم و عکس

مادران کمالشهری به همراه نوزادان خود، ظهر جمعه، ۳۰ تیرماه با نوای مرثیه‌سرایی و لالایی‌خوانی مجید علامه در همایش شیرخوارگان حسینی مصلای نماز جمعه این شهر عزاداری کردند.

همایش شیرخوارگان حسینی کمالشهر کرج

به گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا، همایش شیرخوارگان حسینی به‌ همت كانون قرارگاه فرهنگی و اجتماعی کمالشهر کرج و با همکاری پایگاه مقاومت بسیج فاطمیه واحد خواهران هیئت مذهبی رزمندگان اسلام با تلاوت حسین شهبازی، قاری ممتاز قرآنی در مصلای نماز جمعه این شهر برگزار شد.

مادران کمالشهری به‌ همراه نوزادان خردسال خود در آیین شیرخوارگان حسینی این شهر در ماتم مادر علی‌اصغر(ع) به سوگ نشستند و ضمن جمع‌خوانی سوگندنامه، با نوای مرثیه‌سرایی مجید علامه، مداح اهل‌ بیت(ع) لالایی‌خوانی کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدهادی امیری، کارشناس دینی پایگاه مقاومت بسیج امام علی(ع) در این مراسم با اشاره به مهم بودن روش‌های تربیتی متعالی و الهی اظهار کرد: امام حسين(ع) کودک شيرخواره‌اش را در صحنه کربلا آورد تا به همه مردم عالم اعلام کند، اين يزيديان نه تنها پسر نبی مکرم اسلام(ص) را به جرم امر به معروف و نهی از منکر به شهادت رسانده‌اند بلکه هيچ عاطفه و انسانيتی ندارند حتی به کودک شش ماهه‌اش نيز رحم نکردند.

وی تربیت روحی و معنوی فرزندان را بر پایه الگوی تربیت قرآنی و عترتی به‌عنوان یکی از وظایف والدین پس از امر فرزندآوری دانست و گفت: افرادی که شخصیت خود را براساس این دو ثقل گرانقدر پیامبر اسلام(ص) پرورش دهند صاحب کمال و عزتمندی در دو دنیا می‌شوند.

هاجر محمدی

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha