اهانت به قرآن از سوی غربی‌ها نتیجه عکس خواهد داشت
کد خبر: 4157499
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۶
سقاچی:

اهانت به قرآن از سوی غربی‌ها نتیجه عکس خواهد داشت

قائم مقام ستاد اقامه نماز فارس با بیان اینکه قرآن می‌فرماید پیروزی برای کسانی است که با کلام وحی همراه هستند، گفت: دشمنان می‌دانند که قرآن راهنما و هدایتگر مسلمانان است از این رو دست به اهانت و توهین برای تضعیف کلام وحی می‌زنند در صورتی که این کار باعث محبوبیت بیشتر کتاب خدا در میان جهانیان خواهد شد.

حجت‌الاسلام علی سقاچی، قائم مقام ستاد اقامه نماز فارس

حجت‌الاسلام والمسلمین علی سقاچی، قائم مقام ستاد اقامه نماز فارس، در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری امام حسین(ع)، تکرار هتک حرمت به قرآن کریم در کشور سوئد و همچنین اهانت به رهبر معظم انقلاب را به بهانه آزادی بیان مورد اشاره قرار داد و گفت: به واسطه پیروزی‌های پی در پی جبهه مقاومت که نشئت گرفته از آموزه‌های قرآن کریم است، امروزه شاهد هتک حرمت قرآن کریم هستیم چراکه دشمن می‌داند قرآن کریم هدایتگر مسلمانان برای رسیدن به پیروزی است.

وی تلاش یهودیان برای ایجاد خاورمیانه جدید از طریق اروپایی‌ها را مورد توجه قرار داد و افزود: تلاش کشور‌های غربی اروپایی برای ایجاد خاورمیانه جدید بیهوده و بی اثر بوده است و یهودی‌ها با ایجاد تفرقه میان مسلمانان به دنبال دستیابی منطقه از نیل تا فرات هستند چراکه این محدوده را سرزمین مقدس می‌دانند. 

سقاچی با بیان اینکه اطلاعات بی‌چون و چرا از رهبران دین مطابق آیه قرآن که می‌فرماید «یا أَیهَا الَّذِینَ آمَنُوا أَطِیعُوا اللهَ وَأَطِیعُوا الرَّسُولَ وَأُولِی الأَمْرِ مِنْکمْ» نقطه قوت مسلمانان است، گفت: با تلاش‌های رهبران دینی نظیر مقام معظم رهبری و آیت‌الله سیستانی در سایه عمل به دستورات قرآن کریم، طرح خاورمیانه جدید ۷۰ ساله اروپایی‌ها شکست خورد و خاورمیانه به نفع جبهه اسلام تشکیل شد. 

قائم مقام ستاد اقامه نماز فارس ادامه داد: در دنیا اگر مسلمانان دارای عزت و بزرگواری هستند به واسطه داشتن رهنمود‌های رهبران دینی است بنابراین دشمنان به نقش ویژه هدایتگری ولایت فقیه پی بردند و در کنار قرآن‌سوزی به تصویر مقام معظم رهبری نیز اهانت صورت می‌گیرد.

وی با تأکید بر اینکه غرب در حال فروپاشی است و شاهد گسترش روز افزون اسلام در میان اروپاییان هستیم، تصریح کرد: با تأسی از دستورات کلام وحی، وحدت میان مسلمانان ایجاد شده و دیگر در مقابل اهانت‌ها به مقدسات اسلامی سکوت نخواهند کرد.

سقاچی با بیان اینکه قرآن کریم می‌فرماید پیروزی برای کسانی است که با کلام وحی همراه هستند، اضافه کرد:  قرآن‌سوزی فکر امروز نیست بلکه دشمنان می‌دانند که قرآن راهنما و هدایتگر مسلمانان است از این رو دست به اهانت و توهین برای تضعیف کلام وحی می‌زنند در صورتی که این کار باعث محبوبیت بیشتر کتاب خدا در میان جهانیان خواهد شد.

قائم مقام ستاد اقامه نماز فارس با بیان اینکه اندیشمندان غربی معتقد هستند تا زمانی که قرآن در بین مسلمانان وجود دارد پیروزی برای جبهه کفر حاصل نمی‌شود، اظهار کرد: قرآن کریم نوری است که هرگز خاموش نمی‌شود بنابراین توهین به قرآن کریم هیچ فایده‌ای برای دشمنان دین خدا جز بی‌آبرویی نخواهد داشت.

خبرنگار: حمیدرضا ثابت نسب

انتهای پیام
captcha