فراخوان پنجمین جایزه کتاب سال اردبیل منتشر شد
کد خبر: 4157829
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۹

فراخوان پنجمین جایزه کتاب سال اردبیل منتشر شد

معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل با اشاره به انتشار فراخوان پنجمین جایزه کتاب سال استان اردبیل گفت: علاقه‌مندان و مخاطبان این آیین تا پایان مرداد ماه سال جاری فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه جایزه کتاب سال استان اردبیل ارسال کنند.

فراخوان پنجمین جایزه کتاب سال استان اردبیلبه گزارش ایکنا، به نقل از فرهنگ و ارشاد اسلامی اردبیل، رئوف موسوی، معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، دوم مردادماه، با اعلام این خبر اظهار کرد: علاقه‌مندان و مخاطبان این آیین تا پایان مرداد ماه سال جاری فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه جایزه کتاب سال استان اردبیل ارسال کنند.

معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یادآور شد: جایزه کتاب سال استان اردبیل به کلیه مولفان و پدیدآورندگانی که در سال ۱۴۰۱ حداقل در یکی از محور‌های استان شناسی، گردشگری، عفاف و حجاب، سبک زندگی، انقلاب اسلامی، امر به معروف و نهی از منکر، سواد رسانه‌ای، عرفان و تصوف، ادبیات و ... آثار خود را منتشر کرده باشند، به انتخاب داوران تعلق خواهد گرفت.

وی با اشاره به اینکه ملاک انتخاب کتاب سال استان، سال انتشار و شناسنامه کتاب خواهد بود تاکید کرد: پنجمین دوره جایزه کتاب سال استان اردبیل با هدف حمایت و تشویق نویسندگان و اهل قلم و ناشران متعهد و توسعه فرهنگ مطالعه و کتابخوانی از سوی این اداره کل با همکاری خانه کتاب و ادبیات ایران برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس ۳۳۲۳۱۴۴۳-۰۴۵ واحد کتاب اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل تماس حاصل فرمایند.

انتهای پیام
captcha