هتک حرمت قرآن خوش‌رقصی برای رژیم صهیونیستی است
کد خبر: 4158262
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۰
در بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه تهران

هتک حرمت قرآن خوش‌رقصی برای رژیم صهیونیستی است

بسیج دانشجویی دانشگاه تهران طی بیانیه‌ای که در تجمع دانشجویی تکریم قرآن و محکومیت هتک حرمت قرآن کریم قرائت شد این اهانت‌ها را خوش‌رقصی غرب برای رژیم صهیونیستی عنوان کرد.

هتک حرمت قرآن خوش‌رقصی برای رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرنگار ایکنا، تجمع دانشجویی در تکریم قرآن کریم و محکومیت هتک حرمت قرآن صبح امروز چهارم مردادماه در برابر سردر دانشگاه تهران در خیابان انقلاب اسلامی برگزار شد. 

در بخشی از این مراسم، بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه تهران در محکومیت هتک حرمت قرآن کریم از سوی علیرضا براجعلی، مسئول بسیج حوزه فنی دانشگاه تهران قرائت شد. در این بیانیه آمده است؛

«بسم‌الله الرحمن الرحیم 

قلْ جَاءَ الْحَقُّ وَمَا يُبْدِئُ الْبَاطِلُ وَمَا يُعِيدُ(سبأ/49)

بگو این حق است که فرا رسیده، باطل نه دیگر می‌تواند قدرت جدیدی را آغاز کند و نه نفوذ گذشته‌اش را بازگرداند.

این اولین باری نیست که عده‌ای ایادی کفر به خودشان جرئت می‌دهند به مقدسات ما، به مصحف شریف ما جسارت کنند و این اولین باری نیست که ما با دولت‌های بزدل و ترسویی طرف هستیم که مجبورند در نمایش رژیم غاصب صهیونیستی، ‌نقش بازی کنند و در آخر با یک بیاینه نمادین، از جنایت‌هایی که با نیت خوش‌رقصی برای اربابانشان انجام دادند، برائت بجویند و به خیال خود چهره‌شان را تطهیر کنند.

از 1400 سال پیش همین بوده است، از همان عاشورای 61 قرآن ناطقی که برای هدایتشان از همه داشته‌هایش گذشت و آمد به صحرای کربلا تا مردمی که بر دل‌هایشان مهر نهاده شده بود، نجات بدهد، چگونه او را به گودل کشیدند و جسارت کردند و خاندانش را به اسارت بردند تا اینگونه حرمتش را بشکنند. اما دیدیم با آن که 1400 سال گذشت جز ننگ چیزی بر دامان هتاکان نمانده و این همان قرآن ناطق است که نامش زنده مانده است. 

ما ملت امام حسینیم و سال‌هاست که می‌بینیم چگونه تقلا کفر و ظلم برای خاموش کردن این نور، بر نفوذ آن می‌افزاید و ریشه‌های خودشان را به آتش می‌کشد که «قتل الحسین حراره فی قلوب المومنین لن تبرد ابدا».

ما مرد این می‌دانیم و بیمی از صحنه‌آرایی محکوم به شکست و نابودی شما نداریم، ما شهید حججی‌ها تقدیم این اسلام کرده‌ایم و یقین داریم که دست و پا زدن شما را بیشتر از پیش رسوا می‌کند و دست و پا زدنی به سوی خط پایان است.

هنوز داغ جنایتی که آمریکا در ترور حاج قاسم عزیزمان بر جان ما گذاشت در دل‌های ما تازه و خروشان است و تا ابد این مهره داغ بر روی پیشانی آمریکا و هم پیمانانش می‌ماند.

اشتباه اولتان آنجایی بود که با این هتاکی‌ها آرایش جنگیتان را مقابل جهان اسلام علنی کردید، اما کور خواندید. کور خواندید اگر فکر می‌کنید ما ملت مسلمان اقدامتان را بی‌جواب می‌گذاریم.

شش ماه تمام هر آنچه از دستشان بر می‌آمد انجام دادند تا هویت اصیل دانشجوی ایرانی، که هویتی سیاسی است از ما بگیرند و به خیال خام خودشان ما را از صحنه خارج کنند، اما کور خواندند و دیدند و دیدند و دیدید که چگونه تیرشان به سنگ خورد.

و حال هنوز هم با وجود تمام تلاش‌هایشان برای اینکه هویت ملی و اسلامی دانشجوی سیاسی را از ما بگیرند، می‌بینند که این دانشجوی ایرانی، انقلابی است که همچنان زیر سایه این کتاب مقدس و در همین مکتب پررنگ‌تر از قبل در صحنه حاضر است و مشت محکمی است در دهان هر کسی که هر جای دنیا بخواهد به مقدسات ما هتاکی کند.

ماجرا به همین جا ختم نمی‌شود. اشتباه و خطای استراتژیک دوم را آنجایی مرتکب شدند که عکس ولی امر ما را در دستشان گرفتند و هذیان گفتند. فکر کردید با اهانت به ایشان چیزی از شأن ایشان کم می‌شود. 

اشتباهتان دقیقاً همین جاست، بالا آوردن این عکس نشان‌دهنده عمق نفوذ و اقتدار ایشان حتی کیلومترها دورتر از مرز ایران درست در قلب اروپاست.

اهانت همزمان به قرآن و مقام عظمای ولایت فقیه فقط یک معنا دارد آن هم اینکه ولایت فقیه ما ریشه در قرآن و اسلام ناب محمدی دارد.

و اما چهره همیشه متناقض غرب! این اولین و صد البته آخرین باری نیست که غرب چهره واقعی خودش را از پشت آن نقاب‌های کت و شلواری و اتوکشیده نشان می‌دهد. شعار آزادی بیانتان خیلی وقتی است رنگ باخته. شما حتی به تعریف خودتان از آزادی هم پایبند نیستید.

آیا به همه اجازه می‌دهید تا در بیان، ‌آزادی داشته باشند؟ آیا اگر کسی خواست از هولوکاست حرف بزند، پرچم اسرائیل را آتش بزند یا حرف از مکتب‌های ضد صهیونیستی بزند هم تحت امنیت پوشالی شما خواهد بود آیا این تناقضات نشانه‌ای جز اسلام‌هراسی، اسلام‌ستیزی و جنگ در مصاف با کتاب و نام خدا دارند.

دستتان که خیلی وقت است برای ما رو شده اما بدانید این گونه تفال‌ها و به هر دری متوسل شدن‌ها همگی یک معنا دارد، اینکه قدرت‌هایتان چند صباحی بیشتر دوام نخواهد آورد.

وَسَيَعْلَمُ الَّذِينَ ظَلَمُوا أَی مُنْقَلَبٍ يَنْقَلِبُونَ»

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha