مسابقات قرآن بانوان فارس لغو شد
کد خبر: 4162301
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۰:۳۵
در پی حادثه حرم شاهچراغ(ع)

مسابقات قرآن بانوان فارس لغو شد

در پی وقوع حادثه تروریستی در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع)، مسابقات بخش بانوان مرحله استانی چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن اوقاف در فارس لغو شد.

سیدامیرعباس جلالی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارسبه گزارش ایکنا از فارس، مرحله استانی چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن اوقاف در استان فارس در روز یکشنبه، 22 مردادماه با اجرای مراسم افتتاحیه در بخش آقایان در حرم مطهر حضرت سیدعلاءالدین حسین(ع) شیراز آغاز شد.

این مسابقات تا هنگام اذان مغرب ادامه داشت و در نهایت با شنیدن صدای تیراندازی از سمت حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) ادامه برنامه و اعلام نتایج کنسل شد.

سیدامیرعباس جلالی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌ کل اوقاف و امور خیریه فارس در این رابطه به خبرنگار ایکنا گفت: مسابقات بخش بانوان بنا بود که روز دوشنبه، 23 مردادماه در حرم مطهر حضرت سیدعلاءالدین حسین(ع) شیراز برگزار شود که به دلیل حادثه تروریستی حرم شاهچراغ(ع) این مسابقات لغو شد.

وی در خصوص زمان برگزاری این مسابقات گفت: قطعاً مسابقات بخش بانوان حداقل تا یک ماه آینده و بعد از اربعین حسینی برگزار خواهد شد اما هنوز تاریخ دقیق آن مشخص نیست و متعاقباً اعلام خواهد شد.

یادآور می‌شود، در حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) که هنگام اذان مغرب و در ساعت 19 روز یکشنبه، 22 مردادماه رخ داد، 8 نفر مصدوم شدند که یک نفر از آنان به شهادت رسید.

انتهای پیام
captcha