لزوم همکاری بین‌سازمانی در راستای توسعه گردشگری کردستان
کد خبر: 4163965
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۰

لزوم همکاری بین‌سازمانی در راستای توسعه گردشگری کردستان

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کردستان بر لزوم مشارکت و همکاری بین‌ سازمانی در راستای توسعه صنعت گردشگری استان تأکید کرد و گفت: با توجه به ظرفیت‌های استان در بخش گردشگری، از سرمایه‌گذاران این حوزه به ‌صورت ویژه حمایت می‌شود.

نشست بررسی طرح اقامتی، رفاهی و گردشگری

به‌ گزارش ایکنا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کردستان، کیومرث حبیبی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کردستان در نشست بررسی طرح اقامتی، رفاهی و گردشگری مسیر قشلاق - گریزه که امروز، ٣٠ مردادماه با حضور سرمایه‌گذار این پروژه در سنندج برگزار شد، گفت: کردستان ظرفیت بسیار خوبی در حوزه گردشگری دارد که لازم است با برنامه‌ریزی و تدوین یک برنامه جامع از این ظرفیت بیشتر و بهتر استفاده شود.

وی افزود: طرح اقامتی، رفاهی و گردشگری مسیر قشلاق- گریزه از جمله طرح‌های مهم حوزه گردشگری استان است که باید با تعامل و مدیریت واحد برای اجرای آن اقدام شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کردستان حمایت همه‌جانبه از سرمایه‌گذاران در همه بخش‌های مختلف به‌ویژه حوزه گردشگری را از اولویت‌های اصلی استان ذکر و بیان کرد: با توجه به ظرفیت‌های استان در بخش گردشگری، از سرمایه‌گذاران این حوزه به ‌صورت ویژه حمایت می‌شود.

منصور مهرزاد، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان هم در این جلسه گفت: اجرای این طرح به‌عنوان یکی از مهم‌ترین پروژه‌های گردشگری استان، ظرفیت بسیار مناسبی برای جذب گردشگر ایجاد می‌کند که باید به‌درستی از آن استفاده شود.

وی با اشاره به ایجاد ١٤ هکتار پیاده‌راه سلامت در قالب کمپ گردشگری در این طرح اظهار کرد: ایجاد فضای تفریح عمومی برای افزایش نشاط شهروندان یک ضرورت بوده و چنانچه به این ظرفیت‌ توجه شود شاهد جذب بیش‌از‌پیش گردشگران داخلی و خارجی در استان خواهیم بود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان با بیان اینکه این اداره‌کل با جدیت تمام، پیگیر رفع مشکلات و چالش‌های مربوط به این پروژه است، بیان کرد: از ادارات مربوطه نیز انتظار داریم ضمن تعامل و همکاری همه‌جانبه، در راستای اجرای این طرح اهتمام ویژه داشته باشند.

وی در پایان یادآور شد: امید است ضمن ایجاد زیرساخت‌ها، زمینه اشتغال پایدار و توسعه صنعت گردشگری در استان بیش‌ از‌ پیش فراهم شود.

انتهای پیام
captcha