مسیرهای راهپیمایی جاماندگان اربعین در کرمان اعلام شد
کد خبر: 4166756
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۹

مسیرهای راهپیمایی جاماندگان اربعین در کرمان اعلام شد

سخنگوی ستاد اربعین در کرمان از برگزاری پیاده‌روی جاماندگان اربعین در ۲۵ شهرستان‌ استان خبر داد و گفت: این مراسم در کرمان دو مسیر کرمان به جوپار و امامزاده محمد(ع) به سمت گلزار شهدای کرمان برگزار می‌شود.

راهپیمایی جاماندگان اربعینبه گزارش ایکنا از کرمان، محمدمهدی فداکار، استاندار کرمان امروز، ۱۲ شهریورماه در ستاد استانی اربعین ضمن تقدیر از همکاری دستگاه‌های استان در ایام اربعین، اظهار کرد: ناوگان حمل و نقل مسافری کرمان ظرفیت بسیاری ندارند اما با این حال با کمک‌های صورت گرفته، کار بزرگی در حمل‌ونقل زائران اربعین انجام شد.

فداکار در بخش دیگری از سخنانش بر حفظ ایمنی و امنیت در برگزاری مراسم راهپیمایی جاماندگان اربعیت تأکید کرد و افزود: توزیع و استقرار موکب‌ها در مسیر پیاده‌روی مناسب باشد. همچنین اجرای برنامه‌های فرهنگی و در نظر گرفتن مکانی برای استراحت زائران در مسیر کرمان جوپار در نظر گرفته شود.

رحمان جلالی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان نیز در این جلسه با اشاره به انجام ۱۰ پرواز ویژه اربعین از کرمان به مقصد نجف و بغداد، گفت: قرارگاه شهید سلیمانی سپاه ثارالله، موقعیت شهید کازرونی در اهواز آماده ارائه هرگونه خدمات اسکان و تغذیه به زائران است.

سخنگوی ستاد اربعین در کرمان از برگزاری پیاده‌روی جاماندگان اربعین در ۲۵ شهرستان‌ استان خبر داد و افزود: این مراسم در کرمان دو مسیر کرمان به جوپار و امامزاده محمد(ع) به سمت گلزار شهدای کرمان برگزار می‌شود.

جلالی با بیان اینکه تدابیر ایمنی، امنیتی، بهداشتی و موکب‌هایی در مسیر پیاده‌روی انجتم شده است، اظهار کرد: مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین از ساعت ۶ صبح چهارشنبه ۱۵ شهریورماه همزمان با اربعین حسینی برگزار می‌شود و اتوبوس‌هایی برای بازگشت زائران در نظر گرفته شده است.

احسان عراقی‌زاده، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان نیز در این جلسه از اعزام ۲۸ هزار و ۲۷۴ نفر از کرمان به مرزهای شلمچه و چذابه خبر داد و گفت: ۵ هزار ۵۷۰ نفر آنها از زائران خارجی و باقی از کرمان بودند.

خبرنگار، عطیه باقری دبیر ایکنای کرمان

انتهای پیام
captcha