اجتماع جاماندگان اربعین حسینی در یزد برگزار می‌شود
کد خبر: 4166819
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۰

اجتماع جاماندگان اربعین حسینی در یزد برگزار می‌شود

اجتماع جاماندگان اربعین حسینی با حضور اقشار مختلف مردم و همراه با ویژه‌برنامه‌های مختلف در یزد برگزار می‌شود و عزاداران در سوگ شهدای دشت نینوا عزاداری خواهند کرد.

اجتماع جاماندگان اربعین حسینی در یزدبه گزارش ایکنا از یزد، اجتماع جاماندگان اربعین حسینی با حضور اقشار مختلف مردم و همراه با ویژه‌برنامه‌های مختلف در یزد برگزار می‌شود و عزاداران در سوگ شهدای دشت نینوا عزاداری خواهند کرد.

این اجتماع در روز چهارشنبه 15 شهریورماه، همزمان با اربعین حسینی برگزار می‌شود که از ساعت 6 صبح مسیر یزد(جاده سلامت، روبروی پارک کوهستان) تا حسینیه امام تفت آغاز و راهپیمایان در ساعت 11 در حسینیه امام به عزاداری خواهند پرداخت. 

این مراسم با سخنرانی، عزاداری، اقامه نماز جماعت ظهر و عصر همراه است و همچنین طبق اعلام ستاد طریق الحسین(ع) یزد، سرویس ایاب و ذهاب از حسینیه امام تفت جهت بازگشت مهیا شده است.

مراسم دیگری در همان روز از ساعت 8 صبح از مسیر میدان امام حسین(ع) تا حسینیه نجف‌آباد و همچنین امامزاده جعفر(ع) تا امامزاده سیدجعفر(ع) از ساعت 16 عصر برگزار خواهد شد. این مراسم‌ها با حضور هیئت‌های عزاداری و موکب‌های پذیرایی برگزار و با قرائت زیارت اربعین، اقامه نماز جماعت و سخنرانی و عزاداری همراه است.

انتهای پیام
captcha