مسیر‌های پیاده‌روی دلدادگان اربعین حسینی در فارس اعلام شد
کد خبر: 4166831
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۳

مسیر‌های پیاده‌روی دلدادگان اربعین حسینی در فارس اعلام شد

دبیر ستاد اربعین فارس از برگزاری پیاده‌روی دلدادگان اربعین حسینی در شهر‌های این استان خبر داد و گفت: روز چهارشنبه، ۱۵ شهریورماه به‌صورت همزمان در سراسر استان مراسم پیاده‌روی دلدادگان اربعین حسینی با حضور عاشقان امام حسین(ع) و خاندان عصمت و طهارت(ع) برگزار می‌شود.

پیاده روی دلدادگان اربعین حسینی (ع) در شهر‌های فارسسیدمجتبی علوی اردکانی، دبیر ستاد اربعین استان فارس در گفت‌وگو با ایکنا از فارس با اشاره به برگزاری مراسم پیاده‌روی دلدادگان حسینی گفت: پس از هماهنگی با فرمانداری شیراز و اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان و در پی جلسات صورت گرفته، پیاده‌روی دلدادگان اربعین حسینی در شیراز و سایر شهرستان‌های استان برگزار می‌شود.
 
وی افزود: این راهپیمایی در شهر شیراز سومین حرم اهل بیت(ع) در ایران اسلامی، چهارشنبه، ۱۵ شهریورماه مصادف با روز اربعین، ساعت ۸ از میدان امام حسین(ع) آغاز و دلدادگان حسینی به سمت میدان شهدا، چهارراه پیروزی، خیابان ۹ دی، حرم مطهر احمد بن موسی الکاظم شاهچراغ(ع) حرکت خواهند کرد.
 
عضو شورای فرهنگی استانداری فارس با اشاره به برپایی موکب در طول مسیر توسط هیئت‌های مذهبی و تشکل‌های مردمی بیان کرد: در این مسیر همانند مسیر پیاده‌روی اربعین، موکب‌های مردمی برپا خواهد شد و به عشاق اباعبدالله(ع) خدمات رایگان ارائه خواهند داد.
 
دبیر ستاد اربعین استان فارس در پایان سخنان خود یادآور شد: همانند این مراسم در تمامی شهرستان‌های استان برگزار خواهد شد.
 
مسیر‌های راهپیمایی دلدادگان اربعین در شهرستان‌های استان فارس به شرح زیر است.
 
مسیر‌های پیاده روی دلدادگان اربعین حسینی (ع) در شهر‌های فارس اعلام شد
انتهای پیام
captcha