اجرای برنامه‌های فرهنگی در موکب‌های سازمان اوقاف
کد خبر: 4166842
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۱

اجرای برنامه‌های فرهنگی در موکب‌های سازمان اوقاف

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه ضمن بازدید از موکب حضرت علی اصغر(ع) و امامزادگان استان مازندران گفت: برنامه‌های فرهنگی در موکب‌های اوقاف در اربعین حسینی اجرا می‌شوند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریهبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران، حجت‌الاسلام غلامرضا عادل، معاون فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف و امورخیریه از موکب حضرت علی اصغر(ع) و اما‌م‌زادگان استان مازندران بازدید کرد.

وی در این بازدید ضمن بیان خداقوت به خادمان حاضر در مواکب این سازمان در سامرا، گفت: برپایی موکب و ارائه خدمت به زائران به‌صورت شبانه‌روزی در کنار حرم امامین عسکریین جای تقدیر دارد.

عادل با اشاره به ارائه برنامه‌های فرهنگی و تهیه اقلام مختلف برای زوار، افزود: موکب کودکان و نوجوانان با عنوان «سفینه الحسین» در سامرا برپا شده که به اجرای برنامه‌های فرهنگی می‌پردازد.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به فعالیت ۳۶۰ موکب سازمان اوقاف برای خدمت‌رسانی به زائران حسینی تصریح کرد: این مواکب در داخل و خارج از کشور در نقاط مختلف به زائران حسینی خدمت‌رسانی می‌کنند.

وی اظهار کرد: مواکب اوقاف در مرزهای محور میرجاوه، شلمچه، چزابه، مهران، خسروی، بیله سوار و جلفا و در کشور عراق در نجف، سامرا، کاظمین و طریق نجف به کربلا به زائران خدمت ارائه می‌دهند.

عادل از همکاری خادمین موکب‌های اوقاف که به‌صورت شبانه‌روزی در حال تلاش و خدمت‌رسانی هستند، قدردانی کرد.

انتهای پیام
captcha