محفل نوجوانان فاطمی در حرم بانوی کرامت برگزار شد
کد خبر: 4167137
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۴

محفل نوجوانان فاطمی در حرم بانوی کرامت برگزار شد

مسئول واحد کودک و نوجوان حرم حضرت معصومه(س) گفت: واحد کودک و نوجوان حرم مطهر بانوی کرامت ویژه‌برنامه محفل نوجوانان فاطمی را برای نوجوانان جامانده از زیارت اربعین در رواق نوجوان صحن جوادالائمه(ع) برگزار کرد که مورداستقبال نوجوانان قرار گرفت.

ویژه‌برنامه کودکان اربعینیبه گزارش ایکنا از قم، به نقل از پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه(س)، حجت‌الاسلام مرتضی جعفری، مسئول واحد کودک و نوجوان حرم حضرت معصومه(س) در سخنانی بیان کرد: واحد کودک و نوجوان حرم مطهر بانوی کرامت ویژه‌برنامه محفل نوجوانان فاطمی را برای نوجوانان جامانده از زیارت اربعین در رواق نوجوان صحن جوادالائمه(ع) برگزار کرد که مورداستقبال نوجوانان قرار گرفت.

وی افزود: برای رده سنی کودک نیز ویژه‌برنامه کودکان اربعینی شامل نقاشی، قصه‌گویی و بازی‌هایی با موضوع اربعین و پیاده‌روی هر روز از ساعت ۱۷ تا ۲۰ در شبستان نجمه خاتون حرم مطهر بانوی کرامت برگزار می‌شود.

مسئول واحد کودک و نوجوان حرم حضرت معصومه(س) گفت: همچنین خادمان نوجوان حرم مطهر حضرت معصومه(س) در ایام اربعین به‌صورت افتخاری در موکب حرم مطهر در صحن جوادالائمه(ع) و در بخش اسکان و رختشوی‌خانه به زائران اربعینی خدمت می‌کنند.

انتهای پیام
captcha