قرارگاه رسانه‌ای شبکه خاوران در مشهد مقدس مستقر می‌شود
کد خبر: 4168208
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۶

قرارگاه رسانه‌ای شبکه خاوران در مشهد مقدس مستقر می‌شود

مدیرکل صداوسیمای خراسان‌جنوبی از استقرار قرارگاه رسانه‌ای شبکه خاوران با همکاری اداره‌کل تبلیغات اسلامی این استان در مشهد مقدس خبر داد.

علیرضا آینه‌دار، مدیرکل صدا و سیمای خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا، به نقل از صدا‌وسیمای خراسان‌جنوبی، علیرضا آینه‌دار، مدیرکل صداوسیمای خراسان‌جنوبی، امروز، 20 شهریورماه در نشست با برنامه‌سازان برنامه‌های دهه پایانی ماه صفر گفت: از امروز قرارگاه رسانه‌ای صدا‌وسیمای خراسان‌جنوبی برای پوشش برنامه‌های هیئت‌های عزاداری بیرجند و شهرستان‌ها در مشهد مقدس مستقر می‌شود.

وی افزود: تیم‌هایی از معاونت‌های سیما، خبر و فنی به همراه تجهیزات لازم برای برقراری ارتباط‌های زنده و پوشش برنامه‌ها به مشهد می‌روند. قرارگاه رسانه‌ای صدا‌وسیمای خراسان‌جنوبی مستقر در مشهد مقدس علاوه بر تولید و پخش برنامه‌های زنده، ارتباط‌های متعددی با سایر برنامه‌ها در بخش‌های مختلف سیما، صدا و خبر را نیز در دستور کار خود دارد.

آیینه‌دار پیاده‌روی عاشقان شمش‌الشموس به سمت مشهد مقدس و موکب‌های مستقر در مسیر را فرصت مناسبی برای تولید برنامه‌ها و فضا‌سازی رسانه‌ای برای این روز‌ها عنوان کرد و گفت: در هماهنگی انجام شده با اداره‌کل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی مقرر شده این سازمان برای همراه کردن هیئت‌های مذهبی همچنین هماهنگی برای تهیه گزارش‌های تولیدی و دعوت از کارشناسان و مداحان مجرب به برنامه، با قرارگاه رسانه‌ای صداوسیمای خراسان‌جنوبی مستقر در مشهد همکاری داشته باشند.

وی یادآور شد: این نخستین همکاری مشترک عملیاتی در این حوزه مابین صداوسیما و اداره‌کل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی خارج از استان است.

انتهای پیام
captcha