نقدپذیری از ویژگی‌های مدیران موفق است
کد خبر: 4168415
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۵

نقدپذیری از ویژگی‌های مدیران موفق است

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه مدیران باید نقدپذیر باشند چرا که یکی از ویژگی‌های مدیران موفق است، گفت: عمل‌گرایی در تحقق انتقادها مهم است.

حجت الاسلام مطیعی نماینده ولی فقیه در سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام مرتضی مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان،  صبح امروز، 21 شهریور در نشست شورای اداری استان گفت: امروز تمامی دل‌ها به سمت‌امام هشتم (ع) راهی شده که برای ما در استان افتخار است.

وی در خصوص زائران رضوی در استان در ایام پایانی ماه صفر اظهار کرد: سمنان به عنوان بین‌الحرمین بودن و قرار گیری در مسیر حرم حضرت معصومه (س) تا امام رضا (ع)، باید خدمت شایانی به زائران علی بن موسی الرضا (ع) در استان و در طول مسیر  داشته باشد.

امام جمعه سمنان در ادامه با تأکید بر اینکه مدیران باید نقد پذیر باشند زیرا این یکی از ویژگی‌های مدیران موفق است یادآور شد: صرف شنیدن انتقادها و عدم توجه به عمل گرایی در تحقق انتقادها و برطرف کردن نواقص، امری شایسته نیست.

حجت‌الاسلام مطیعی به ضرورت خدمت‌رسانی و همچنین تلاش برای اجرای درست مسئولیت اشاره کرد و افزود: به فرموده حضرت علی (ع) باید به گونه‌ای برخورد کنیم تا افراد زیردست بیان انتقاد را بواسطه ترس از برکناری از مسئولیت و جابجایی ترک نکنند.

به گفته وی؛ در صورت ایجاد فضایی برای عدم بیان انتقادات، فضا به سمت چاپلوسی هدایت خواهد شد که در این راستا مشورت خواستن و انتقاد پذیر بودن در تمامی رده‌های مسئولیتی و مدیریتی برای دستیابی به موفقیت باید اجرایی شود.

خبرنگار- سید محمد علی شاهمیری

انتهای پیام
captcha