برنامه‌های فرهنگی با محوریت اربعین در گرمی برگزار شد
کد خبر: 4168421
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۳
با شعار «سرفصل کتاب عشق ما حسین است»

برنامه‌های فرهنگی با محوریت اربعین در گرمی برگزار شد

هم‌زمان با ایام اربعین حسینی(ع) و دهه پایانی ماه صفر، کتابخانه‌های عمومی شهرستان گرمی با برنامه‌های متنوع فرهنگی میزبان دوستداران اهل‌بیت(ع) بودند.

برنامه‌های متنوع فرهنگی با محوریت اربعین در کتابخانه‌های عمومیبه گزارش ایکنا از اردبیل، هم‌زمان با ایام اربعین حسینی(ع) و دهه پایانی ماه صفر، کتابخانه‌های عمومی شهرستان گرمی با برنامه‌های متنوع فرهنگی از جمله نشست‌های کتابخوان، قصه گویی و کارگاه‌های نقاشی و کاردستی و محافل قرائت زیارت عاشورا و زیارت اربعین میزبان دوستداران اهل‌بیت(ع) بودند.

در این نشست کتاب‌های (حسین از زبان حسین، امام حسین آنگونه که من دیده‌ام، اباالفضل العباس) معرفی و جمع‌خوانی شد.

در ادامه سلسله برنامه‌های اربعین حسینی در کتابخانه عمومی شهید عزیزپور شهرستان گرمی، کلاس‌های آموزش کاردستی و نقاشی با محوریت اربعین حسینی اجرا شد.

همچنین با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مراسم پخت حلوای نذری با حضور اعضای فعال کتابخانه صورت گرفت و در ادامه مربی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به معرفی کتاب قصه‌های عاشورایی، برای اعضای کودک کتابخانه پرداخت.

در ادامه سلسله برنامه‌های اربعین حسینی(ع)، جمع‌خوانی کتاب قصه‌های عاشورایی(مجموعه ۷۲ جلدی) با اعضا کودک کتابخانه به منظور شرکت در پویش «کتاب دستت چیه؟» صورت گرفت.

برپایی نمایشگاه کتاب و قرائت زیارت عاشورا از دیگر برنامه‌های فرهنگی صورت گرفته به مناسبت اربعین حسینی در کتابخانه شهرستان گرمی بود.

انتهای پیام
captcha