خدمات‌رسانی ۶۸۲ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی برای جابجایی زائران رضوی
کد خبر: 4168606
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۹
معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌شمالی خبر داد:

خدمات‌رسانی ۶۸۲ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی برای جابجایی زائران رضوی

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌شمالی از خدمات رسانی ۶۸۲ دستگاه انواع ناوگان حمل و نقل عمومی استان برای جابجایی زائران حرم رضوی در ایام پایانی ماه صفر، خبر داد.

خدمات رسانی ۶۸۲ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی برای جابجایی زائران رضویبه گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، به نقل از روابط عمومی اداره کل حمل و نقل جاده‌ای استان، سعید سبحانی، معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌شمالی اظهار کرد: ۱۵۷ دستگاه اتوبوس، ۱۲۵ دستگاه مینی بوس و ۴۰۰ دستگاه سواری کرایه عمومی آماده خدمات‌رسانی به زائرانی است که به صورت کاروان و یا فردی برای عزاداری ایام پایانی ماه صفر و شهادت امام رضا (ع) به مشهد مقدس عزیمت می‌کنند.

وی افزود: دو نفر از همکاران به منظور ساماندهی ناوگان حمل و نقل عمومی برای بازگشت زائران رضوی به استان، در مشهد مقدس مستقر خواهند شد تا زائران بدون معطلی بازگردند.

سبحانی ادامه داد: توصیه می‌شود افرادی که به این زیارت معنوی مشرف می‌شوند، تهیه بلیت برگشت خود را به روز آخر موکول نکنند.

وی ادامه داد: بازدید فنی از اتوبوس‌های برون‌شهری توسط کارشناسان این اداره کل در حال انجام است تا مشکلی نظیر نقص فنی ناوگان در طول سفر ایجاد نشود.

انتهای پیام
captcha