اجتماع بزرگ هیئت‌های مذهبی خراسان‌شمالی در حرم رضوی
کد خبر: 4168648
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۵

اجتماع بزرگ هیئت‌های مذهبی خراسان‌شمالی در حرم رضوی

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌شمالی از اجتماع بزرگ هیئت‌های مذهبی استان در حرم رضوی همزمان با دهه آخر صفر خبرداد.

حجت الاسلام حمید رفیعی ، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌شمالیحجت الاسلام حمید رفیعی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌شمالی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌شمالی اظهارکرد: همزمان با دهه آخر صفر و شب رحلت پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) اجتماع بزرگ هیات مذهبی در حرم رضوی و در صحن گوهر شاد صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه این برنامه پنج‌شنبه 23 شهریور مصادف با 28 صفر ساعت 21 انجام می‌شود، افزود: حدود 14 هزار نفر در قالب 108 کاروان متشکل از هیات مذهبی استان به مشهد مقدس اعزام شده‌اند.

رفیعی با بیان اینکه مراسم روز رحلت پیامبر اکرم(ص) روز پنج شنبه از ساعت ۹ صبح از میدان شهید به سمت امامزاده سید عباس(ع) در بجنورد برگزار می‌شود، گفت: صبح شنبه نیز این مسیر میزبان هیئات مذهبی و مردم بوده و مراسم شام غریبان امام رضا(ع) هم به صورت متمرکز در میدان شهید بجنورد برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: از ۲۲ شهریور ماه به مدت ۳ شب مساجد انقلاب، جامع، حجت‌بن الحسن عسگری، حضرت رسول (ص)، آستان مقدس سید عباس بن موسی بن جعفر (ع) و سایر مساجد مراسم عزاداری خواهند داشت.

رفیعی یادآورشد: در این روزها ۱۱ موکب در سطح شهر بجنورد نیز پذیرای مردم عزادار خواهند بود، این در حالی است که مشابه این مراسم در سایر نقاط استان نیز برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha