نرخ هتل‌ها در دهه پایانی صفر، مانند سال گذشته است
کد خبر: 4168739
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۳

نرخ هتل‌ها در دهه پایانی صفر، مانند سال گذشته است

رئیس جامعه حرفه‌ای هتلداران خراسان رضوی گفت: ما به هیچ عنوان افزایش نرخ در ایام پایانی ماه صفر نداشته‌ایم و هتل‌ها همچنان با نرخ‌نامه اتاقی که در سال گذشته دریافت کرده‌اند ارائه خدمت می‌کنند.

هتل‌سید محمود مادرشاهیان، رئیس جامعه حرفه‌ای هتلداران خراسان رضوی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان رضوی در خصوص میزان اشغال هتل‌ها در مشهد همزمان با دهه پایانی ماه صفر گفت: در حال حاضر  درصد اشغال هتل‌ها حدود 70 درصد است که این آمار در سه روز آخر صفر رو به افزایش خواهد بود. بر اساس آماری که از رزرو هتل‌ها انجام شده است، امیدواریم در چند روز پیش رو که مصادف با ایام شهادت است، میزان اشغال هتل‌ها به بالای 90 درصد برسد.

مادرشاهیان در خصوص اقدامات نظارتی در این ایام اظهار کرد: بیشترین نظارت بر موضوع رعایت نرخ‌نامه مصوب انجام می‌شود، همچنین نظارت مستمر بر عملکرد کلیه واحدهای اقامتی توسط تیم‌های ویژه نظارتی تشکل‌ها با 150 بازرس فعال در سطح شهر در حال انجام است.

رئیس جامعه حرفه‌ای هتلداران خراسان رضوی تصریح کرد: علاوه بر این نیز تیم‌های ترکیبی شامل بازرسان نهادهای نظارتی مختلف، مستقر در پایگاه‌های چهارگانه نظارتی در چهار محدوده اطراف حرم مطهر به‌صورت روزانه در این ایام در حال بازدید میدانی و بازرسی از تمامی واحدهای اطراف حرم مطهر از جمله واحدهای اقامتی هستند. 

وی در خصوص نرخ فعلی و تغییرات آن گفت: ما به هیچ عنوان افزایش نرخ در این ایام نداشته‌ایم و هتل‌ها همچنان با نرخ‌نامه اتاقی که در سال گذشته دریافت کرده‌اند ارائه خدمت می‌کنند. خوشبختانه با عملکرد خوب همکارانمان و دقت نظری که در رعایت حقوق زائران حضرت رضا(ع) دارند، تاکنون هیچ موردی از پلمپ واحدها به دلیل تخلف نرخی نداشته‌ایم.

انتهای پیام
captcha