روند خدمت‌رسانی اربعین باید در دهه پایانی صفر امتداد پیدا کند
کد خبر: 4168869
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۲
معاون اجرایی رئیس‌جمهور:

روند خدمت‌رسانی اربعین باید در دهه پایانی صفر امتداد پیدا کند

محسن منصوری گفت: روند خدمت‌رسانی که در اربعین وجود داشت باید امتداد پیدا کند تا بتوانیم این ایام را مانند اربعین به خوبی پشت سر بگذاریم.

محسن منصوری، معاون اجرایی رئیس‌جمهوربه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، محسن منصوری، معاون اجرایی رئیس‌جمهور، امروز 22 شهریورماه، در جلسه فوق‌العاده قرارگاه مرکزی زائران که در محل استانداری خراسان رضوی برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به اینکه امسال فصل متفاوتی در خدمت‌رسانی ایام اربعین با وجود پای کار بودن مردم سپری شد، دولت نیز در این زمینه حمایت‌هایی انجام داد، البته کاستی‌هایی وجود داشته است که برای سال‌های آینده باید رفع شوند.

وی افزود: از آنجایی که مشهد در ایام دهه پایانی صفر میزبان چند میلیون زائر است، روند خدمت‌رسانی که در اربعین وجود داشت باید امتداد پیدا کند تا بتوانیم این ایام را مانند اربعین به خوبی پشت سر بگذاریم. در مشهد همکاری و مانور مردم در حوزه خدمت‌رسانی به خوبی دیده می‌شود و ما به عنوان دولت هم به لحاظ اعتقادی و هم به لحاظ تشکیلاتی وظیفه خدمت‌رسانی داریم.   

معاون اجرایی رئیس جمهور اظهار کرد: همه ما به دنبال سفر امن و ارزان هستیم که می‌توان گفت به لحاظ امنیت اقدامات خوبی صورت گرفته است و در حوزه سلامت نیز از تمام ظرفیت وزارت بهداشت استفاده شده و خواهد شد. یکی از مسائل مهم دیگر در این زمینه حوزه حمل‌ونقل است که تمام دستگاه‌های متولی این حوزه پای کار آمده‌اند و 6 رام قطار نیز به جریان حمل‌ونقل ریلی اضافه شده است.

منصوری گفت: یکی از دیگر حوزه‌های مورد اهمیت مسئله قیمت است که باید آن را جدی گرفت و باید هرچه سریع‌تر کمبودهای این حوزه تکمیل شود، مجموعه کشور مانند همیشه در این حوزه آماده خدمت‌رسانی است. همچنین باید گفت که وزارت نفت پای کار آمده است و مسئله سوخت را با حساسیت دنبال می‌کند. باید از زائران خارجی نیز به صورت ویژه استقبال شود و تمام دستگاه‌های متولی این حوزه پای کار هستند.

انتهای پیام
captcha