اجتماع بزرگ رضوی در شهر زیراب سوادکوه
کد خبر: 4168879
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۱

اجتماع بزرگ رضوی در شهر زیراب سوادکوه

اجتماع بزرگ رضویون همزمان با روز شهادت امام رضا(ع) در صحن امام زاده عبدالحق (ع) شهر زیراب سوادکوه برگزار می‌شود.

باقر رزاق زاده

باقر رزاق زاده، رئیس هیئت مذهبی علقمه مازندران، در گفت‌وگو با ایکنا از مازندران، از برگزاری  اجتماع بزرگ رضویون همزمان با روز شهادت امام رضا (ع) در صحن امام زاده عبدالحق (ع) شهر زیراب سوادکوه خبرداد و گفت: طی نشستی در فرمانداری سوادکوه با متولیان برگزاری آیین و مناسبت‌های مذهبی مصوّب شد، هم‌‌چون روز اربعین شهر زیراب محل برگزاری اجتماع بزرگ رضوی در سوادکوه برپا شود و هیئت مذهبی علقمه عهده‌دار برگزاری بخشی از این آیین رضوی باشد.

وی در خصوص اجرا و نحوه برگزاری برنامه‌ها افزود: راه اندازی حسینیه سیار به همراه مداحی مداحان و ذاکران اهل‌بیت(ع)، پربایی موکب پذیرایی، برپایی ایستگاه سلامت از جمله برنامه‌های اجرایی در روز شهادت امام رضا (ع) توسط این هیئت درکنار دیگر هیئآت مذهبی است.

رزاق‌زاده تصریح کرد: پیاده روی هئیات مذهبی، نهادها، ادارات و دستگاه های انتظامی و نظامی در روز شهادت امام رضا(ع) از مسجدجامع شهر زیراب همرا با عزاداری تا صحن امام زاده عبدالحق (ع)برگزار می شود.

رئیس تشکل‌های مذهبی و قرآنی ستاد امر به معروف‌ و نهی از منکر مازندران با اشاره به سایر برنامه‌های این هیئت در این روز، خاطرنشان کرد: مسابقه پیامکی، مسابقه دلنوشته و شعر خوانی، به‌صورت متن و تصویری  از دیگر برنامه‌های هیئت علقمه در این روز خواهد بود.

رزاق‌زاده در پایان ضمن دعوت از همه عاشقان حضرت امام رضا(ع) دراین آیین، افزود: اجتماع بزرگ عزاداران رضوی روز شنبه ساعت ۱۰صبح در صحن امام زاده عبدالحق (ع) شهر زیرآب سوادکوه از شبکه مازندران به‌صورت زنده تلویزیونی پخش خواهد شد.

انتهای پیام
captcha