۲۰ مهر؛ مهلت ارسال مقاله به همایش ملی «گردشگری، فرهنگ، تمدن و تاریخ»
کد خبر: 4169775
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۰

۲۰ مهر؛ مهلت ارسال مقاله به همایش ملی «گردشگری، فرهنگ، تمدن و تاریخ»

از سوی دانشگاه لرستان مهلت ارسال مقاله به همایش ملی «گردشگری، فرهنگ، تمدن و تاریخ» تا ۲۰ مهرماه جاری اعلام شد.

همایش ملی «گردشگری، فرهنگ، تمدن و تاریخ»به گزارش ایکنا از لرستان، روابط عمومی دانشگاه لرستان در اطلاعیه‌ای از محققان، پژوهشگران و اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی دعوت کرده است با ارسال مقاله در همایش ملی «گردشگری، فرهنگ، تمدن و تاریخ» که با مشارکت دانشگاه لرستان، اواخر مهرماه سال جاری در دانشگاه لرستان برگزار می‌شود، شرکت کنند.

رئیس این همایش، علی نظری، دبیر کمیته علمی و داوری، مصطفی کرم‌پور (معاون پژوهش و فناوری دانشگاه لرستان) و دبیر کمیته اجرایی همایش، سعید تقوی‌گودرزی هستند.

علاقه‌مندان می‌توانند متناسب با محورها و موضوعات همایش، اصل مقالات خود را تا تاریخ 20 مهرماه سال‌ جاری ارسال کنند.

آخرین مهلت ثبت‌نام نهایی، 25 مهرماه اعلام شده است و علاقه‌مندان به شرکت در همایش برای کسب اطلاعات بیشتر درباره موضوعات و محورهای همایش می‎توانند به تارنمای همایشبه نشانی  https://tcch.confnashr.ir/: مراجعه و یا با شماره همراه 09169653478 تماس حاصل کنند.

لازم به ذکر است، همایش ملی «گردشگری، فرهنگ، تمدن و تاریخ» با همکاری دانشگاه لرستان، دانشگاه شهید چمران اهواز، اداره‌ کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان لرستان و سایر سازمان‌ها و ادارات، در تاریخ 30 مهرماه سال‌ جاری به میزبانی دانشگاه لرستان برگزار می‌شود.

از محورهای این همایش ملی در بخش گردشگری می‎توان به مدیریت و اقتصاد گردشگری، اقتصاد مبتنی بر تنوع زیستی، کسب و کارهای الکترونیکی در توسعه گردشگری، مدیریت استراتژیک گردشگری، مدیریت بازاریابی گردشگری و مدیریت کارآفرینی اشاره کرد.

همچنین ابعاد گردشگری شامل غذا، کشاورزی، تاریخی، دفاع مقدس و سلامت، فن‌آوری اطلاعات گردشگری، نقش فناوری در توسعه گردشگری، محیط زیست و گردشگری پایدار و مسئولیت‌پذیر، اکوتوریسم، ژئوتوریسم نیز از دیگر محورهای این همایش ملی است و در بخش تاریخ، تمدن و فرهنگ نیز می‎توان به محورهای گردشگری و میراث ملموس، گردشگری و میراث فرهنگی ناملموس اشاره کرد.

از مزایای شرکت در این همایش ملی می‎توان به نمایه‌سازی مجموعه مقالات برتر در شش پایگاه علمی و معتبر از جمله Isc، درج و نمایه کردن مجموعه مقالات در سایت همایش، شرکت در کارگاه‌های آموزشی، حضور و سخنرانی اساتید برتر و مسئولان در همایش، صدور گواهی پذیرش مقاله، امکان چاپ مقالات همایش در مجلات علمی ـ تخصصی، امکان شرکت در همایش و ارائه مقاله به‌صورت سخنرانی حضوری و غیر حضوری، انتخاب مقالات برتر و اهدای جوایز نفیس اشاره کرد.

انتهای پیام
captcha