بازگشت 14 هزار زائر رضوی خراسان‌جنوبی طی دو روز گذشته
کد خبر: 4169826
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۳

بازگشت 14 هزار زائر رضوی خراسان‌جنوبی طی دو روز گذشته

مدیرکل راهداری و حمل نقل جاده‌ای خراسان‌جنوبی از بازگشت 14014 زائر از مشهد مقدس به استان توسط 381 سفر ناوگان حمل و نقل عمومی طی دو روز گذشته خبر داد.

اسداله جلال زاده، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌جنوبی، اسداله جلال زاده، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌جنوبی، امروز 28 شهریورماه گفت: با توجه به ایام پایانی ماه صفر که مقارن با رحلت حضرت رسول اکرم(ص) و شهادت امام رضا(ع) است، همه ساله زائران حرم مطهر رضوی از خراسان جنوبی به مشهد مقدس اعزام می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه در این ایام در مسیر زیارتی مشهد مقدس با افزایش تقاضای سفر مواجه بودیم، افزود: طرح جابجایی زائرین مشهد مقدس از 20 شهریور آغاز و تا 31 شهریور ماه ادامه دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌جنوبی  با بیان اینکه 18994 زائر حرم مطهر رضوی از تاریخ ۲۰ لغایت 26 شهریورماه از مبادی شهرستان‌های استان به مشهد مقدس با انجام 801 سفر توسط ناوگان حمل و نقل مسافر جابجا شده‌اند، تصریح کرد: همچنین در تاریخ  25 و 26 شهریورماه با توجه به موج بازگشت زائران از مشهد مقدس به استان 14014 نفر زائر توسط 381 سفر ناوگان حمل و نقل عمومی به استان بازگشت داده شدند.

جلال زاده تصریح کرد: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با همکاری انجمن‌های صنفی شرکت‌ها و رانندگان مسافر، مالکین و رانندگان سخت کوش استان از تمام ظرفیت‌های موجود برای خدمات رسانی بهتر و مطلوبتر به زائرین حرم رضوی استفاده کردند.

انتهای پیام
captcha