مادر شهید «سیدمحمود پورمحمد» آسمانی شد
کد خبر: 4169846
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۳

مادر شهید «سیدمحمود پورمحمد» آسمانی شد

حاجیه خانم طاهره پورشفیع امیری مادر صبور شهید والامقام «سیدمحمود پورمحمد» روز گذشته، ۲۷ شهریورماه در سن ۸۴ سالگی ندای حق را لبیک گفت و به سوی معبود خویش شتافت.

شهید «سیدمحمود پورمحمد»به گزارش ایکنا از مازندران، به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور  ایثارگران مازندران، حاجیه خانم طاهره پورشفیع امیری، مادر صبور شهید والامقام سید محمود پورمحمد پس از سال‌ها صبر و بردباری روز گذشته، ۲۷ شهریورماه و در سن ۸۴ سالگی ندای حق را لبیک گفت و به سوی معبود خویش شتافت.

پیکر پاک این مادر صبور امروز، ۲۸ شهریورماه در امیرکلا تشییع و در گلزار شهدای شایستگان در جوار فرزند شهیدش به خاک سپرده شد.

سعید کهن‌سال، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران، این ضایعه را به جامعه معزز شاهد و ایثارگر، به‌ویژه خانواده و بستگان مرحومه تسلیت عرض کرده و از درگاه خداوند متعال برای این مادر صبور همنشینی با فرزند شهیدش و برای بازماندگان صبر مسئلت داشت.

شهید والامقام سید محمود پورمحمد ۲۴ شهریورماه سال ۱۳۴۵ متولد و در تاریخ ۲۶ اردیبهشت ماه سال ۱۳۶۵ در حاج عمران به درجه رفیع شهادت نائل شد.

این شهید بزرگوار در توصیه‌نامه خود نوشت: در کارهای فرهنگی شرکت کنید. نماز را اول وقت و در مسجد بخوانید. در نماز جمعه که مظهر شکوه اسلام است پیش قدم باشید. اهداف و راه شهدا را ادامه دهید. به والدین خود احترام بگذارید و با آنها به مهربانی رفتار کنید. در برخورد با دیگران متواضع باشید. در برابر مشکلات زندگی صبر پیشه کنید.

انتهای پیام
captcha