دشمنان امنیت و وحدت ملت ایران را هدف قرار داده‌اند
کد خبر: 4170459
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۷
آیت‌الله محمدی لائینی:

دشمنان امنیت و وحدت ملت ایران را هدف قرار داده‌اند

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه باید قدر وحدت را بدانیم و حافظ آن باشیم، گفت: بنا به فرموده مقام معظم رهبری، دشمنان امنیت و وحدت ملت ایران را هدف قرار داده‌اند، اما خداوند آن‌ها را رسوا کرده است.

آیت الله محمدی لائینی امام جمعه ساری

به گزارش ایکنا از مازندران، آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی، امام جمعه ساری، 31 شهریورماه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته که با حضور مردم ولایتمدار در مصلی امام خمینی(ره) ساری برگزار شد با تسلیت فرارسیدن سالروز شهادت امام حسن عسکری(ع) گفت: طبق روایتی که از ایشان ذکر شده است، خشم و غضب کلید شر به‌شمار می‌رود و اگر ما بتوانیم بر غضب و شهوت غلبه کنیم دیگز زمینه‌ای برای ایجاد جنایت باقی نمی‌ماند.

وی افزود: رئیس‌جمهور کشورمان با حضور در مجمع عمومی سازمان ملل متحد، کار زیبایی را با در دست گرفتن قرآن کریم در مقابل جهان و جهانیان نشان داد، برخی از کشورها  با قرآن‌سوزی علناً به مقدسات مسلمانان جهان توهین می‌کنند و متأسفانه دولت‌های اسلامی در مقابل این عمل سکوت اختیار کرده‌اند و هیچ‌گونه عکس‌العملی از خود نشان نداده‌اند.

آیت‌الله محمدی لائینی  تصریح کرد: رئیس‌جمهور سال گذشته تصویر سردار سلیمانی و امسال قرآن کریم را با آن شرایطی که پیش آمده است در دست گرفتند و با این کار به اسلام و مسلمانان عزت بخشیدند و موجب سرافرازی ما را فراهم کردند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه آغاز هفته وحدت را در پیش رو داریم، باید قدر وحدت را بدانیم و حافظ آن باشیم، اظهار کرد: مقام معظم رهبری فرموده‌اند که دشمنان امنیت و وحدت ما را هدف قرار داده‌اند، اما خداوند آن‌ها را رسوا کرده است.

وی بیان کرد: هفته دفاع مقدس با رژه نیروهای مسلح و مقتدر در استان و سراسر کشور آغاز شده است، جا دارد که از نیروه‌های مسلح استان مازندران به خاطر رژه با شکوهشان تقدیر و تشکر به عمل بیاورم.

آیت‌الله محمدی لائینی با اشاره به بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی گفت: همه ما باید کمک کنیم تا دانش‌آموزان نیازمند، از امکانات آموزشی و لوازم تحصیلی بهرمند شوند.

امام جمعه ساری بیان کرد: سالروز آغاز امامت حضرت امام زمان(عج) و شروع عصر غیبت را در پیش رو داریم، در زمان غیبت بشر در علم، دین و عدالت دارای ضعف و نقص است و مستکبران عالم، ابرظالمان عالم هستند. مستکبران تصور می‌کنند که می‌توانند جلوی تحقق وعده الهی را بگیرند و اعلام می‌کنیم که جهان مملو از عدل مهدوی خواهد شد.

انتهای پیام
captcha