دفاع مقدس گنجینه‌ای ناتمام برای اداره کشور است
کد خبر: 4170460
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۷

دفاع مقدس گنجینه‌ای ناتمام برای اداره کشور است

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی، با انتقاد از نگاه عرفی عده‌ای در کاستن وجه قدسی دفاع مقدس، اظهار کرد: دفاع مقدس هشت ساله ایران، گنجینه‌ای ناتمام برای اداره کشور در تمام شرایط پیش روی کشور است . 

حجت الاسلام آل هاشم، امام جمعه تبریز

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز، امروز، 31 شهریورماه، در مراسم رژه نیرو‌های مسلح در تبریز با انتقاد از نگاه عرفی عده‌ای در کاستن وجه قدسی دفاع مقدس، اظهار کرد: دفاع مقدس هشت ساله ایران، گنجینه‌ای ناتمام برای اداره کشور در تمام شرایط پیش روی کشور است. 

وی گفت: در بیان خاطرات جنگ و تحلیل آن، از بکار بردن تعابیری که دو ملت ایران و عراق را روبروی هم قرار می‌دهد پرهیز شود.

آل‌هاشم، ادامه داد: در دفاع مقدس بالاترین مفاهیم انسانی و الهی و برجسته‌ترین نمونه‌های تدبیر در بحرانی‌ترین شرایط با اتکا به ظرفیت‌های داخلی و موکول نکردن فعالیت‌ها به فراهم بودن امکانات مشاهده شد که بزرگترین و ارزشمندترین درس‌های دفاع مقدس برای مسوولان و عموم مردم است.

امام جمعه تبریز، هفته دفاع مقدس را محضر خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران تبریک گفت و به ارواح ۱۰ هزار شهید دفاع مقدس استان درود فرست و خاطرنشان کرد: این نخستین جنگی بود که به رغم حضور و همراهی قدرت‌های دنیا با حزب بعث وجبی از کشورمان از دست نرفت.

وی اظهار کرد: به برکت وحدت و همدلی و هدایت حکیمانه رهبر معظم انقلاب و فرماندهی کل قوا نیرو‌های مسلح از اقتدار ویژه‌ای برخوردارند.

آل‌هاشم، با بیان اینکه نیرو‌های مسلح کشور در منطقه حرف اول را می‌زنند، اظهار کرد: این نیرو‌ها به عنوان بازوان قدرتمند و سربازان هوشمند و اطمینان بخش رهبری در تراز جمهوری اسلامی هستند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی، با اشاره به سخنان رهبری در دیدار با پیشکسوتان دفاع مقدس، گفت: دفاع مقدس به واقع دفاع از تمامیت ارضی کشور، انقلاب اسلامی و مردم سالاری دینی بود.

انتهای پیام
captcha