دیدار رییس جمهور با سران ارشد کشورهای مهم نویدبخش آغاز عصر جدیدی از تعامل و ارتباط است
کد خبر: 4170469
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۲

دیدار رییس جمهور با سران ارشد کشورهای مهم نویدبخش آغاز عصر جدیدی از تعامل و ارتباط است

امام‌جمعه مهاباد گفت: در حاشیه سفر رییس جمهور به آمریکا و دیدار و جلسه با سران ارشد کشورهای مهم از جمله مصر نوید یک تعامل و همبستگی و تبادلات اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی با سایر کشورها را خواهد داد.

عبدالسلام امامی امام جمعه مهابادبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، ماموستا عبدالسلام امامی، امام‌جمعه مهاباد ۳۱ شهریور در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان اظهار کرد: نیروهای مسلح عامل اقتدار و عزت نظام بوده و ضروری است قدردان رشادت و جان‌فشانی های آنها در طول دوران مقدس باشیم. 

وی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس افزود: امنیت جامعه در سایه تلاش و فداکاری نیروهای مسلح ما به‌وجود آمده و به موجب آن توسعه و رشد بالندگی در جامعه حاصل خواهد شد.

امام‌جمعه مهاباد ادامه داد: در دوران دفاع مقدس برخلاف تمام جنگ‌های دیگر علاوه بر رزمندگان، فرماندهان ارشد ما و حتی رییس جمهور بود که ترور و شهید شدند.

وی در ادامه با اشاره به سخنرانی رییس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل اضافه کرد: در این سفر رییس جمهور با صراحت مواضع جمهوری اسلامی را در عرصه جهانی مطرح کرد.

ماموستا امامی بیان کرد: در حاشیه این سفر دیدار و جلسه با سران ارشد کشورهای مهم از جمله مصر نوید یک تعامل و همبستگی و تبادلات اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی با سایر کشورها را خواهد داد.

وی با تاکید بر اینکه استقبال از سخنرانی رییس جمهور امسال متفاوت‌تر از سال‌های گذشته بود، گفت: اشاره به قرآن و اهمیت جایگاه آن در دنیای اسلام و جاودان بودن قرآن طبق وعده الهی یکی دیگر از بیانات مهم در این سخنرانی به آمران توهین به کتاب مقدس مسلمانان بود.

امامی همچنین اضافه کرد: بحث مجروحان سلاح‌های شیمیایی که توسط مدعیان حقوق بشر در اختیار صدام قرار گرفته بود و همچنین پیگیری مجازات عوامل ترور شهید سلیمانی هم باردیگر مظلومیت ملت ما و دروغ‌گویی استکبار جهانی را ثابت کرد.

وی در پایان با اشاره به شروع سال تحصیلی جدید از افراد خیّر درخواست کرد که کمک‌های خود برای خرید ملزومات دانش‌آموزان در جشن نیکوکاری اهدا کنند.

انتهای پیام
captcha