دشمن عدم آگاهی جوانان از دوران دفاع مقدس را هدف قرار داده است
کد خبر: 4170483
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۰
امام جمعه گرگان:

دشمن عدم آگاهی جوانان از دوران دفاع مقدس را هدف قرار داده است

امام جمعه گرگان با تأکید بر اینکه دشمن عدم آگاهی و شناخت از دوران جنگ را هدف گرفته، گفت: امروز دشمن با مطرح کردن موضوعات دروغین همچون جنگ‌طلبی امام راحل، وجود شکاف بین ارتش و سپاه قصد رسیدن به مقاصد شوم خود را دارد لذا مؤمن زیرک بوده و باید با وحدت که تکلیف شرعی و وظیفه الهی نگذارند دشمن به مقاصد شوم برسد.

آیت الله نورمفیدی امام جمعه گرگان

به گزارش ایکنا از گلستان، آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی، امام جمعه گرگان، امروز 31 شهریورماه، در خطبه‌های نماز جمعه در مصلی وحدت گرگان گفت: در با فعال شدن اتحادیه‌ها و مشارکت‌های مختلف یک جانبه‌گری آمریکا در حال افول و غروب کردن بوده و گروه‌های چند جانبه گرایی فعال شده است.

امام جمعه گرگان با اشاره به سخنرانی خوب رئیس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک، اظهار کرد: پرداختن رئیس جمهور به قرآن و دفاع از آن نشان دهنده آن است که سازمان ملل باید از همه ادیان آسمانی دفاع کرده و اجازه ندهد هر انسانی که جیره خوار شمرده می‌شود به حریم مسلمانان جسارت کنند.

نماینده ولی‌فقیه با اشاره به سخنرانی مقام معظم رهبری در دوران ریاست جمهوری خودشان در چنین اجلاسی، بیان کرد: پس از سخنان ایشان، کشورهای همسو با ایران بیان کردند که اگرچه این سخنان، حرف های ما هم نیز بوده اما ایران با شهامت و جسارت آن را بیان کرده و حتی آمریکا را به محاکمه می‌کشاند و این در حالی بوده که ما جسارت و جرأت این کار را نداریم.

آیت‌الله نورمفیدی صحبت‌های آمریکا را فریبنده خواند و افزود: آمریکا که خود اولین جنایتکار استفاده از بمب اتم علیه کشورهای دیگر به ویژه در جنگ جهانی بود و مخالف استفاده سلاح صلح آميز هسته‌ای کشورهای دیگر می‌باشد، باید پاسخگوی شهادت حاج قاسم سلیمانی که علمدار مبارزه با داعش و القائده و تروریسم بود، باشد.

وی با اشاره به جواب منفی دادن مردم به نقشه‌های دشمنان در سالروز اغتشاشات سال گذشته، تصریح کرد: این نشانه قدرت جمهوری اسلامی بوده و دستگیری گروه‌های مختلف دشمن در اقصی نقاط کشور نشانه باز بودن چشمان نیروهای اطلاعاتی و امنیتی در کشور است تا آنچه را که دشمنان هدف گرفته‌اند در نطفه خفه کنند.

امام جمعه گرگان با تأکید بر اینکه دشمن عدم آگاهی و شناخت از دوران جنگ را هدف گرفته، گفت: امروز دشمن با مطرح کردن موضوعات دروغین همچون جنگ‌طلبی امام راحل، وجود شکاف بین ارتش و سپاه، تصمیم‌گیری‌های ناصواب فرماندهان نظامی و تفرقه‌افکنی بین مسلمانان در فضای مجازی، سعی کرده ذهن جوانان را برای اهداف و برنامه‌های خود آماده کند، لذا مؤمن زیرک بوده و باید با وحدت که تکلیف شرعی و وظیفه الهی مؤمنان بوده، نگذارند دشمن به مقاصد شوم کند.

انتهای پیام
captcha