سخنرانی مقتدرانه رئیس جمهور در سازمان ملل نتیجه ایستادگی و مقاومت مردم ایران است
کد خبر: 4170487
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۸

سخنرانی مقتدرانه رئیس جمهور در سازمان ملل نتیجه ایستادگی و مقاومت مردم ایران است

امام‌جمعه میاندوآب گفت: امروز به برکت مقاومت است که رئیس‌جمهوری اسلامی ایران در داخل کشور آمریکا بااقتدار تمام حقایق را بیان می‌کند و قرآن کریم و حاج‌قاسم را به رخ آنها می‌کشد و از اسلام و انقلاب دفاع می‌کند.

حمید حسن زاده امام جمعه میاندوآببه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام والمسلمین حمید حسن‌زاده، امام‌جمعه میاندوآب ۳۱ شهریور در خطبه‌های نماز جمعه این هفته میاندوآب گفت: هر جنگ آسیب‌ها و دستاوردهایی دارد و دفاع مقدس نیز دستاوردهای زیادی داشت، در بحث نظامی در دنیا، شرایط و امکانات تعیین‌کننده هستند اما دفاع مقدس و ایستادگی ایران با دستان خالی در مقابل دشمن تا بن دندان مسلح، تمام تحلیل‌ها و معادلات نظامی را بر هم زد.

وی با بیان اینکه هشت سال دفاع مقدس، استراتژی جنگ را عوض کرد، افزود: ایمان به خدا و اعتقاد دینی و قلبی کفه ترازو را به نفع رزمندگان اسلام سنگین کرد و مؤلفه قدرت و برتری رزمندگان اسلام بود.

امام‌جمعه میاندوآب ادامه داد: تمام سیاستمداران و استراتژیست‌های نظامی دنیا، عراق را کشور پیروز در این جنگ می‌دانستند و حتی آنها سخن از فتح سه‌روزه تهران می‌کردند اما رزمندگان اسلام، سپاهیان؛ ارتشیان و بسیجیان مخلص لشکر اسلام، هشت سال مقاومت و دفاع مقدس داشته و حتی یک وجب از خاک میهن اسلامی را به دشمن ندادند و به دنیا اعلام کردند که توپ و تانک مؤلفه برتری نیست؛ بلکه فکر و اعتقاد است مؤلفه برتری و پیروزی است.

وی گفت: باید امروز جوانان و نوجوانان ما نیز از دفاع مقدس الگو و با آن فرهنگی تربیت شوند که وقتی خانم خبرنگار از رزمنده نوجوان سؤال می‌پرسد اول به او حجاب را توصیه و گوشزد می‌کند.

حجت‌الاسلام حسن‌زاده خاطرنشان کرد: دفاع مقدس به‌عنوان تضمین‌کننده استقلال کشور است که رزمندگان اسلام نشان دادند که استقلال کشور با پول و نفت تضمین نمی‌شود؛ بلکه این مقاومت، ایستادگی و از خودگذشتگی و جانبازی است که استقلال کشور را تضمین می‌کند.

وی گفت: دفاع مقدس به ما نشان داد که هزینه مقاومت کمتر از صلح و سازش است، باید در مقابل استکبار ایستاد و قهرمانانه مقاومت و ایستادگی کرد.

امام‌جمعه میاندوآب اضافه کرد: امروز کابوس شکست‌ناپذیری آمریکا نابود شده و همه دنیا می‌دانند که می‌شود در مقابل آمریکا ایستاد، این را دفاع مقدس به دنیا نشان داد که می‌شود به‌تنهایی در مقابل ۴۰ کشور که از امپراطوری رسانه‌ای نیز بهره‌مند هستند، ایستاد و پیروز شد.

وی اظهار کرد: اعتمادبه‌نفس، خودباوری، شکوفایی استعدادها و خلاقیت‌ها، تقویت باورهای دینی، رشد و توسعه تفکر بسیجی، رشد فضائل اخلاقی و معنوی از جمله این دستاوردها است.

حجت‌الاسلام حسن‌زاده اظهار کرد: امروز به برکت همین مقاومت است که رئیس‌جمهوری اسلامی ایران در داخل کشور آمریکا بااقتدار تمام حقایق را بیان می‌کند و قرآن کریم و حاج‌قاسم را به رخ آنها می‌کشد و از اسلام و انقلاب دفاع می‌کند.

 

انتهای پیام
captcha